loading...
خدا را فراموش مكن
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قواعد دوست داشتن

آموزش جنسی زناشویی شاهو7

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

قواعد دوست داشتن

زندگی زوجین مانند یك بازی است كه مهره های آن دائم در حال جابه جایی هستند. در بهترین حالت آن دو نفر مانند چراغ مه شكن هستند و راه یكدیگر را روشن می كنند. همچنین نقاط ضعف هم را آشكار می كنند كه موجب رشد دو طرف و پایداری علاقه می شود اما این تعادل را چگونه می توان حفظ كرد؟ خیلی ساده و با رعایت قواعد بازی می توان این كار را انجام داد. مهمترین قواعد دوست داشتن به قرار زیر است: هنگام صحبت با همسر خود توجه داشته باشید كه زمان و مكان صحیحی را انتخاب كرده اید. نباید با طعنه یا خشونت صحبت كرد. احساسات خود را هنگام گفتگوهای منطقی زیاد به بازی نگیرید. از گله كردن بپرهیزید. به یك توافق برسید. تشویق و تحسین در زندگی های موفق نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

1ـ خود را دوست بدارید

كسی كه اعتماد كافی به خود ندارد نمی تواند از احساسات طرف مقابل به درستی قدر شناسی كند. به این ترتیب موفق می شوید: دست از كار كردن مانند سیندرلا بردارید. این در صورتی است كه خود را به درستی ارزیابی نكرده باشید. برنامه خود را تغییر دهید. شعارتان این باشد، بهترین چیزها برای خودم! برای خود چیز تازه ای بخرید، به سینما بروید. كسی كه با خودخواهی به برآورده كردن خواسته ها و اهداف خود بیندیشد، نتیجه عكس آن را می گیرد. علاقه به خود در اثر ارتباط عاطفی و روحی با « همسر » به دست می آید، نه در حل كردن مشكلات به تنهایی.

2ـ مسئولیت خود را برعهده بگیرید

هر كس طراح خوشبختی خود است. به این ترتیب موفق می شوید؛ اگر فكر می كنید خوشبختی در دوستی خود به خود به وجود می آید، در اشتباه هستید. علاقه هم مانند یك غذای لذیذ باید درست شود. فعال شوید!دوستی ایده آل محصولی از عقاید، اهداف و همكاری است. باید سؤال زیر را برای خود مطرح و آن را حل كنید، آیا اصلاً به زندگی زناشویی علاقه ای دارید؟ همسر شما باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟ در كجا می توانید او را بیابید؟ و هنگامی كه او را یافتید باید بین واقعیت و تصورات خود تعادلی برقرار كنید.

3ـ به خود وقت بدهید

زن و شوهر باید با صرف وقت و صبر زیاد، نخ های زندگی خود را به هم گره بزنند، به این ترتیب موفق می شوید: زندگی زناشویی خود را خانه ای ببینید كه باید آن را بسازید و عشق یكی از مصالح اصلی آن است. برای این كه ساختمان محكم ساخته شود، باید پایه های محكمی برای آن بریزید. شما باید برای كشیدن نقشه و پیاده كردن آن در ساختن این خانه آرامش و زمان زیادی صرف كنید. این موضوع در مورد ارتباط دو نفر هم صدق می كند. اگر شما برای رسیدن به علاقه ای عمیق، عجله به خرج دهید، در خاتمه چیزی به دست خواهید آورد كه فقط شبیه یك ارتباط است. اما معلوم نیست كه این ارتباط در مواقع بحرانی هم دوام پیدا كند، بنابراین در بیان نظرات خود و پذیرفتن نیازهای طرف مقابل رُك و صریح باشید.

4ـ بر ترس های خود غلبه كنید

آیا گمان می كنید كه رشد، تكامل و سرزندگی در درازمدت جایی در زندگی زناشویی شما نخواهد داشت؟ دوستی واقعی، رد و بدل كردن دائمی افكار است. به این ترتیب موفق می شوید لیستی از مسائل مهم تهیه كنید. ترس های خود را بشناسید. شما در كجا جلو خود و همسر خود را می گیرید و مانع پیشرفت رابطه می شوید؟ چه چیزی موجب رنجیدگی شما می شود؟ در چه مواردی می توانید با گذشت باشید؟ با همسر خود صحبت كنید كه چگونه می توان با موانعی كه در ارتباط شما وجود دارد، مبارزه كرد؟

5ـ از كلمات صحیح استفاده كنید

لحن صحبت در یك ارتباط زناشویی نقش مهمی دارد. پس از سپری شدن دوران اولیه زندگی ، باید با همسر خود گفتگوهای زیادی داشته باشید تا بتوانید یكدیگر را بهتر درك كنید. هنگام صحبت با همسر خود توجه داشته باشید كه زمان و مكان صحیحی را انتخاب كرده اید. نباید با طعنه یا خشونت صحبت كرد. احساسات خود را هنگام گفتگوهای منطقی زیاد به بازی نگیرید. از گله كردن بپرهیزید. به یك توافق برسید. تشویق و تحسین در زندگی های موفق نقش بسیار مهمی برعهده دارند. برای هر انتقاد باید 5 نكته مثبت را هم در نظر بگیرید.

6ـ رفتاری قاطع و در عین حال منصفانه داشته باشید

آیا شما در بن بستی قرار دارید و نمی دانید چگونه باید از آن خارج شوید؟ همواره در زندگی زناشویی وضعیت هایی وجود دارند كه با توافق دو طرفه، هیچكس احساس مغبون شدن نمی كند. به این ترتیب موفق می شوید. اولین قدم «قبول داشتن همسر» است. بعد باید نتیجه مورد نظر خود را تعیین كنید. همواره در تمام مسائل توافقی وجود دارد كه هر دوطرف را راضی كند.

7ـ در تغییرات با یكدیگر همكاری كنید

هیچ چیز ثابت نیست. در زندگی زناشویی تغییرات غیر قابل اجتناب هستند. تغییر شغل، تولد فرزند مسائلی هستند كه زن و شوهر باید با هم بر آن غلبه كنند. زندگی زناشویی خود را خانه ای ببینید كه باید آن را بسازید و عشق یكی از مصالح اصلی آن است. برای این كه ساختمان محكم ساخته شود، باید پایه های محكمی برای آن بریزید. شما باید برای كشیدن نقشه و پیاده كردن آن در ساختن این خانه آرامش و زمان زیادی صرف كنید. به این ترتیب موفق می شوید: انعطاف پذیری علاوه بر این كه یكی از پایه های مهم زندگی است، یكی از مهمترین خصوصیات افرادی است كه برخورد بهتری در حل مشكلات دارند. پذیرفتن تغییرات با انعطاف پذیری یعنی وداع با چیزهایی كه در گذشته وجود داشته است. تغییرات همواره موجب تغییر روند بازی می شوند. حال باید رفتاری جدید در پیش گرفت. تغییرات سه مرحله دارند: 1ـ هنوز همه چیز آشناست وهر كس می داند چه باید بكند. 2ـ چیزهای آشنا شروع به از بین رفتن می كند و حال باید فعال بود. 3ـ هر یك از افراد خانواده در چارچوب تغییر مورد نظر خود را تطبیق می دهد.

8ـ جمع بندی رابطه

همانطور كه اتومبیل خود را نزد تعمیركار می برید، باید از رابطه خود هم مراقبت به عمل آورید. كنترل دائمی ارتباط موجب حل راحت تر مشكلات و اختلافات احتمالی می شود. به این ترتیب موفق می شوید، هر روز كاملاً آگاهانه برای همسر خود وقت بگذارید. از او بپرسید كه روز خود را چگونه گذرانده است و به چه فكر می كند. ارتباط مانند یك باغچه است، باید از آن مراقبت كرد، در غیر این صورت پژمرده می شود.

9ـ ارتباط خود را تازه و شاداب نگه دارید

رازِ داشتن ارتباط خوب و درازمدت این است كه دائم به آن رسیدگی كنید. به این ترتیب موفق می شوید گاهی اوقات او را به طرز مطبوعی غافلگیر كنید. به پیك نیك بروید، تا جایی كه امكان دارد با هم بخندید. اتفاقاتی را به خاطر بیاورید كه هر دو در آنها نقش داشته اید. در برخی موارد موضوعات كوچك را همواره رعایت كنید. بعضی از این مسائل همیشه ثابت مانند لنگری هستند كه كشتی احساسات را در دریای توفان نگه می دارند و شما را به آرامش می رسانند.

10ـ آرامش خود را حفظ كنید

باید كاملاً آگاهانه قواعدی را رعایت كنید، زیرا زمانی می رسد كه شما به زندگی روزمره خود باز می گردید.
به این ترتیب موفق می شوید : این هنر بزرگی است كه هویت همسر خود را بپذیرید و به آن احترام بگذارید و درعین حال خود را هم فراموش نكنید . به ایده آل های خود وفادار بمانید و ارتباط خود را با دوستانتان قطع نكنید.

منبع : تبیان



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 24 مرداد 1390 توسط شاهو7

▬ راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی
▬ این ۱۰ رفتار را در دوران نامزدی جدی بگیرید
▬ پول و ازدواج: آیا در ارتباطند؟
▬ چرا خانمها مانند آقایان، سریع عاشق نمی‌شوند
▬ بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن!
▬ اگر چند قلو دارید، حتماً بخوانید!
▬ اشتباهاتی كه در دوران نامزدی نباید مرتكب شوید
▬ نشانه مردی که مورد پسند خانمها قرار نمی گیرد
▬ حداقل و حداکثر دوران نامزدی چه مدت باید باشد؟
▬ 10 شیوه مدرن سوء استفاده مالی دختران از پسران
▬ تأثیرات مثبت دوران نامزدی
▬ در طول ارگا!سم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟
▬ دانلود کتاب آشفتگی جنسیتی اثر جودیت باتلر ترجمه امین قضایی
▬ رابطه جنسی در دوران نامزدی
▬ خانم ها همسرتان را برای همیشه عاشق خود کنید
▬ فرایند 6 مرحله‌ ای برای حل مشکلات زناشویی
▬ حقایق و باورهای غلط در مورد تمایلات جنسی
▬ علل خارش و سوزش واژن پس از رابطه ‌جنسی
▬ خانم ها، برای دوام زندگی مشترکتان باید زیبا شوید
▬ یار زندگی خود را در مقابل چشمانتان ظاهر کنید
▬ ملزومات به ار!گا!سم رسیدن زنان
▬ نکاتی درباره پدر شدن
▬ قاعدگی ، پریود ، عادت ماهانه
▬ چطور برای همسرتان فضایی رمانتیک ایجاد کنید
▬ پاسخ به سوالات شما (ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی)
▬ هیچوقت برای دوباره عاشق شدن دیر نیست
▬ 10 نشانه اینکه خانمی از شما خوشش نمی‌آید
▬ امشب لذتتان را چندبرابر کنید (مخصوص افراد متاهل)
▬ روش تربیت فرزندان در سنین مختلف
▬ خودخواهی در روابط زناشویی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چند راه حل ساده برای تقویت حافظه

مرکز مشاوره افق

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

چند راه حل ساده برای تقویت حافظه

اگر پیش آمده که اسم شخصی را فراموش کرده باشید، اگر نام فیلمی را که هفته گذشته تماشا کردید از یاد برده‌اید، اگر احساس می‌کنید که زیاد این جمله را به زبان می‌آورید: "آخ، یادم رفته!"؛ نترسید که مبادا آلزایمر گرفته باشید. راه حل مشکل شما ساده است؛ شما نیاز به تقویت حافظه خود دارید.

حالا جدا از نوع تغذیه و راه‌های مختلفی که برای این کار توصیه می‌شوند، چند تمرین جالب برایتان داریم که می‌تواند کمی به تقویت حافظه‌تان کمک کند.

1ـ چشم ها را ببندید. از توی کیف دسته کلید خود را بردارید. حالا بدون این که چشم‌ها را باز کنید سعی کنید کلید را داخل قفل قرار دهید و در را باز کنید.

2ـ با هر دستی که عادت به مسواک‌زدن دارید، از امشب با آن یکی دست مسواک بزنید. مثلاً اگر با دست راست مسواک می‌زنید، از امشب مسواک را با دست چپ بگیرید.

3ـ برای شانه‌زدن نیز همان تمرینی را که برای مسواک زدن گفتیم انجام دهید.

4ـ اگر همیشه عادت به یک دوش گرفتن ساده دارید، از این پس یک حمام‌کردن درست و حسابی را تجربه کنید.

5ـ اگر هر روز با ماشین سرِ کار می‌روید از فردا گاهی اوقات قسمتی از مسیر را پیاده عازم محل کار خود شوید.

6ـ به روی میز تحریر خود نگاهی بیندازید، حالا جای همه چیز را عوض کنید. مثلا جامدادی را به جای تراش رومیزی بگذارید.

7ـ اگر سوار آسانسور می‌شوید، چشم هایتان را ببندید و سعی کنید دکمهﻱ طبقهﻱ مدنظر خود را فشار دهید. البته قبل از پیاده شدن چشم هایتان را باز کنید تا اشتباهاً به طبقهﻱ دیگری نروید!

8ـ در زمان زنگ تفریح کار یا کلاس، به جای نشستن و خوراکی خوردن، از جای خود بلند شوید کمی قدم بزنید و هوای تازه استنشاق کنید.

9ـ اگر روی میز تحریرتان عکس یا ساعت رومیزی دارید، آنها را وارونه بگذارید.

10ـ سعی کنید به جای نگاه‌کردن به غذا، از بو یا مزهﻱ آن پی ببرید که درون بشقابتان چه غذایی وجود دارد.

11ـ سرگرمی تازه‌ای برای خود انتخاب کنید.

12ـ اگر می‌توانید به ماهیگیری بروید.

13ـ باغبانی را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حافظهﻱ خود را تقویت کنید.

 

به نقل از : لینکستان



نوشته شده در تاریخ شنبه 10 مهر 1389 توسط مدیر - اکبر مهدیلو

▬ چگونه همسری ایده آل باشیم؟
▬ 7 نوع متفاوت از عشق!
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 3
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 2
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 1
▬ کنکوری ها- آیا تو یک ماه آخر میشه معجزه کرد؟
▬ کناب درمانی- تربیت فرزند- پدر و پسر
▬ کتاب درمانی- تربیت فرزند- 5 زبان عشق کودکان
▬ سال نو مبارک
▬ نظریاتی در باب عشق
▬ افزایش اعتماد به نفس
▬ علل و عوامل اضطراب امتحان
▬ اضطراب امتحان
▬ راز تداوم یک زندگی!
▬ چگونه آهسته آهسته عاشق

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ای‌میل دوباره قطع شد‌ و كاسه صبر كاربران لبریز!

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

ای‌میل دوباره قطع شد‌ و كاسه صبر كاربران لبریز!

قطعی دسترسی به سرویس‌های ای‌میل از سوی كاربران ایرانی طی ۱۰ روز اخیر به مرحله دوم وارد شده و همچنان كسانی كه باید دلایل این قطعی‌ها را ذكر كنند، سكوت‌ اختیار كرده‌اند.قطعی دسترسی به سرویس‌های ای‌میل از سوی كاربران ایرانی طی ۱۰ روز اخیر به مرحله دوم وارد شده و همچنان كسانی كه باید دلایل این قطعی‌ها را ذكر كنند، سكوت‌ اختیار كرده‌اند.

به گزارش ایسنا، قطعی‌های مكرر سرویس‌دهنده‌های ای‌میل كه مدتی است به شكل روال درآمده و تقریبا كاربران دارند به تناوب آن عادت می‌كنند، به مرحله‌ای رسیده كه فعالیت كاربران اینترنت در داخل كشور، مخصوصا كاربرانی را كه بخش عظیمی از فعالیت‌هایشان توسط ای‌میل انجام می‌شود، مختل هر چند وقت یك‌بار مختل می‌كند.

حدود ۱۰ روز گذشته دسترسی به ای‌میل‌ها قطع شد و به مدت چند روز تداوم یافت؛ حال چند روزی بیش‌تر نمی‌گذرد كه مجددا و یك روز پس از راه‌اندازی فاز نخست شبكه علمی كشور، شاهد همان رویه و قطعی ای‌میل و جی‌میل هستیم.

این رویداد قطعی دوم كه دقیقا در شب گذشته همزمان با افتتاح فاز تهران شبكه علمی كشور اتفاق افتاد، این بحث را در بین محافل و فعالان مرتبط با ICT مطرح كرده كه شاید هدف بسترسازی و ترویج استفاده از ای‌میل داخلی كه در درگاه كشور قابل دسترسی است این وضعیت را برای كاربرانی كه تا حال حاضر از سرویس‌های مشهور ای‌میل هم‌چون جی‌میل و یاهو استفاده می‌كرده‌اند، به دنبال داشته است. البته ازسوی دیگر بارها در زمینه امن نبودن اطلاعات و حریم‌های شخصی در استفاده از سرویس‌دهندگان خارجی هم مطرح شده اما به هر دلیل كاربران ایرانی هنوز به استفاده نكردن از این خدمات سوق نیافته‌اند.

علاوه بر این مباحث، در زمینه بحث حقوق شهروندی نیز علی مطهری - نماینده مردم تهران و عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی - دو هفته پیش عنوان كرده بود كه باید دلیل قطع پست الكترونیك شهروندان ایرانی طی چند روز اخیر، از مسوولان وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات پیگیری شود كه آیا مشكلات فنی دلیل قطع ای‌میل‌هاست یا سرورهای كشورهای خدمات‌دهنده دچار قطعی شده‌اند.

پیگیری خبرنگار ایسنا از شركت ارتباطات زیرساخت كشور، شركت مخابرات ایران و سازمان فن‌آوری اطلاعات به این پاسخ انجامید كه این قطعی‌ها، به هیچ یك از این ارگان‌ها مربوط نمی‌شود تا همچنان معمای اختلالات اینترنت و قطعی‌های هر از چندگاهی ای‌میل‌ها در كشور نامشخص بماند.

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 1 اسفند 1390 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بیانییه مهندس موسوی در مورد استان های جنگ زده

خانواده برتر

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

بیانییه مهندس موسوی در مورد استان های جنگ زده

منبع: قلم

استان کرمانشاه - میر حسین موسوی با صدور بیانیه ای، رسیدگی به استان‌های محروم و مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی را یکی از اولویت های مهم خود در صورت موفقیت در انتخابات اعلام کرد.در این اعلامیه آمده است:
با توجه به وضعیت امروز مردم ایثارگر استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، خوزستان و بخشی از آذربایجان غربی که در دوران جنگ تحمیلی زیر فشار حملات بسیار دشمن دچار ویرانی‌ها و خسارات گسترده شدند
من امیدوارم که بتوانم در نخستین گام، توسعه این استان ها را در قالب برنامه ی پنج ساله ی کشور بگنجانم.
متن کامل بیانیه ی مهندس موسوی به شرح زیر است:


(( رسیدگی به استان های جنگ زده در اولویت میرحسین موسوی ))

میر حسین موسوی با صدور بیانیه ای، رسیدگی به استان‌های محروم و مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی را یکی از اولویت های مهم خود در صورت موفقیت در انتخابات اعلام کرد.

متن بیانیه ی مهندس موسوی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ما علی رغم مواهب و نعمت‌های الهی و برخورداری‌های بسیار در کشور، پیش و پس از انقلاب به دلایل عدیده نتوانسته‌اند شاهد رفاه و آسایش درخور بویژه در مناطق مرزی و محروم کشور باشند؛ جنگ تحمیلی و خسارات ناشی از آن نیز مزید بر علت شد و با آن که در این دوران شاهد تجلی زیباترین جلوه‌های عشق و ایمان و ایثار و شهادت در این مناطق بودیم ولی متأسفانه پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی و آغاز دوران بازسازی با وجود اهتمامی که همگی دولتمردان و مردم برای ترمیم خرابی‌ها و بازسازی این مناطق و استان‌ها و شهرهای آن داشتند و همچنین با وجود وعده‌های بسیاری که داده شده است، هنوز هم نتوانسته‌ایم شاهد ترمیم و بازسازی بایسته و توجه و عنایت شایسته ی مردم شریف و نجیب و کم توقع این خطه باشیم؛ از این رو با توجه به وضعیت امروز مردم ایثارگر استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، خوزستان و بخشی از آذربایجان غربی که در دوران جنگ تحمیلی زیر فشار حملات بسیار دشمن دچار ویرانی‌ها و خسارات گسترده شدند و ناامنی‌های ناشی از جنگ فرصت هرگونه ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری و توسعه را در این مناطق از دولت و مردم گرفت و بعد از جنگ هم عمده ی اقدامات دولت صرف بازسازی ویرانه‌های مانده از جنگ شده است؛ در صورت موفقیت اینجانب در انتخابات، توسعه ی همه جانبه ی این مناطق را به عنوان یک اولویت مهم و موضوع خاص مورد توجه دولت قرار خواهم داد و با هدف رفع عقب ماندگی‌ها و رسیدن این مناطق به توسعه ی نسبی، گروهی از نخبگان و متخصصان برنامه‌ریزی و توسعه را که از فرزندان توانمند و مورد وثوق مردم این مناطق و از مدیران برجسته‌ ی کشور نیز هستند با مدیریت شخصیتی درد آشنا که خود طعم تلخ محرومیت را چشیده و دردمند است به عنوان گروه تهیه ی برنامه ی شتاب بخشی به توسعه و سرمایه‌گذاری در این مناطق زیر نظر مستقیم رییس جمهوری تعیین می‌کنم. گروه تعیین شده در قالب این برنامه طرح‌های لازم در زمینه‌های مختلف توسعه و رشد و سرمایه گذاری در این مناطق را تنظیم و پیشنهاد نموده و دولت نیز در حد امکانات و توان خود طی یک برنامه ی زمانبندی شده با اولویت خاص و مشارکت موثر مردم به اجرای پیشنهادهای ارایه شده خواهد پرداخت.

من امیدوارم که بتوانم در نخستین گام، بخش اول پیشنهادها و پروژه‌های مورد نظر این گروه را در قالب برنامه ی پنج ساله ی کشور بگنجانم.

به امید ریشه کن شدن محرومیت، فقر و بی‌عدالتی در گستره ی ایران اسلامی و عزت و سربلندی ایران و ایرانیان

میرحسین موسوی



نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 7 خرداد 1388 توسط

▬ به تاخیر انداختن عمدی عادت ماهیانه
▬ گفتن سوابق جنسی به همسر
▬ احتمال پارگی بکارت در اثر خونریزی دوران پریود
▬ سست شدن بدن روزه را باطل می کند ؟!
▬ چطور شوهرمان را مثل روزهای اول گرم نگه داریم ؟
▬ عوارض خودارضایی دختران
▬ امکان حاملگی با وجود پریود شدن
▬ ازاله ی کدام نوع پرده بکارت سخت تر است ؟
▬ پریود زن درشب زفاف
▬ قصد حامله شدن دارم
▬ ارضاء شدن دختران در خواب
▬ روش ابتکاری برای معاینه شخصی پرده بکارت + عکس
▬ معاینه پرده بکارت
▬ توضیح ملبان و کلبان
▬ کمردرد بعد از عشق بازی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

الانتقاد: مشارکت ۶۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ا

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

الانتقاد: مشارکت ۶۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ا

 پایگاه اطلاع رسانی الانتقاد در گزارشی اعلام کرد: 48 میلیون نفر از واجدین شرایط رای گیری روز گذشته(جمعه 12 اردیبهشت) از ساعت های اولیه صبح برای انتخاب 290 نماینده از سه هزار و 323 نامزد به پای صندوق های رای رفتند و تا پاسی از شب این رای گیری ادامه داد.
در این گزارش آمده است: پیش بینی می شود که به خاطر حضور بالای مردم در استانهای ایران، نسبت مشارکت مردم در این انتخابات از 60 درصد تجاوزکند.
براساس این گزارش، جریان مختلف سیاسی در این کشور بدون هیچ حادثه امنیتی رقابت شدیدی را یکدیگر دارند.
در این گزارش آمده است که در برخی از مراکز رای گیری عکس هایی از هواپیمای بدون خلبان آمریکایی از نوع «RQ 170 سنتینل» که بدست نیروهای ایرانی افتاده است، و تصاویر از دانشمندان هسته ای که اخیرا ترور شدند، به چشم می خورد.

نوشته شده در تاریخ شنبه 13 اسفند 1390 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

7 عـامـل مـوثـر بـر میـل جـنـسـی

نیاز مجرد و متاهل

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

7 عـامـل مـوثـر بـر میـل جـنـسـی

حتما پای یک مساله تغذیه‌ای در میان است. تعجب نکنید چون دکتر مارتا موریس، پژوهشگر دانشگاه تافت می‌گوید که غذاهای مختلف هم می‌توانند روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند.

1.تغذیه
اگر سطح فولات خون شما پایین باشد به طور حتم انرژی و تمایل شما هم به برقراری رابطه زناشویی کمتر خواهد بود. تحقیقات جهانی نشان می‌دهند که خانم‌ها به طور معمول به اندازه کافی ویتامین‌های گروه B را دریافت نمی‌کنند و این مساله می‌تواند در کاهش میل جنسی آنها موثر باشد. به علاوه، کمبود آهن هم می‌تواند باعث بدخلق شدن خانم‌ها و پایین آمدن میل جنسی‌شان بشود. بنابراین شما می‌توانید با مصرف به اندازه غذاهای حاوی آهن و فولات مانند اسفناج، عدس، انواع گوشت‌ها و حبوبات، همیشه میل جنسی خود را زنده نگه دارید. با این حساب، می‌بینید که گاهی اوقات یک مساله ساده و پیش پا افتاده می‌تواند در کاهش یا افزایش میل جنسی شما بسیار موثر باشد و زندگی زناشویی‌تان را به شدت تحت تاثیر خود قرار بدهد. اگر می‌خواهید عوامل تاثیرگذار دیگر در رابطه با زندگی زناشویی‌تان را هم بشناسید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به این مقاله و 7 توصیه‌اش بیندازید.

2.ماساژ
بیشتر افراد شاغل پس از برگشتن از محل کار خود، آن قدر از کار و ترافیک راه و استرس ناشی از آنها خسته هستند که ترجیح می‌دهند به جای داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش، بدون خوردن شام بخوابند تا این‌طوری از دست خستگی روزانه‌شان خلاص شوند. اما نظر روان‌شناسان و متخصصان سلامت جنسی چیز دیگری است. آنها معتقدند که خانم یا آقا می‌توانند با ماساژ دادن شانه و گردن همسر خود، هم خستگی کار و استرس روزانه را از او دور کنند و هم با تماس پوستی که از این طریق ایجاد می‌کنند، او را برای برقراری یک رابطه زناشویی خوب، آماده سازند. راستی! یادتان باشد که تنها 10 دقیقه ماساژ دادن برای آمادگی پیش از رابطه زناشویی، کافی است.

3.ورزش
تحقیقات نشان داده‌اند که هرچقدر خانم‌ها اندام متناسب‌تری داشته باشند، تمایلشان به داشتن رابطه زناشویی و رضایت پس از برقراری رابطه‌شان هم بیشتر می‌شود. دکتر جودیس گربر، استاد روانشناسی دانشکده پزشکی ورمونت تحقیقی را در این زمینه انجام داده و می‌گوید: «بیشتر خانم‌های 45 تا 55 ساله‌ای که از رابطه زناشویی خود رضایت دارند، اندامشان متناسب است و از چاقی یا لاغری مفرط رنج نمی‌برند». شاید بعضی‌ها فکر کنند که ورزش کردن قبل از ساعت خواب می‌تواند باعث به هم خوردن نظم و زمان خواب آنها شود. در صورتی‌که نظر دکتر ژانت هاید، روان‌شناس چیز دیگری است. او می‌گوید: «35 تا 40 دقیقه ورزش کردن با شدت متوسط، درست قبل از خوابیدن، جریان خون را در بدن شما منظم‌تر و کارکرد سیستم عصبی‌تان را هم بهتر می‌کند. با منظم شدن جریان خون و بهتر شدن کارکرد سیستم عصبی هم،‌ تمایل شما به داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش پیش از خوابیدن دوچندان می‌شود».

4.برانگیختگی
خیلی‌ها فکر می‌کنند که باید برای شروع رابطه زناشویی و رسیدن به اوج لذت، حتما 2 تا 3 ساعت معاشقه پیش از رابطه داشته باشند و به همین خاطر هر وقت که زمان زیادی ندارند، به‌‌رغم تمایل‌شان از خیر برقراری رابطه با همسر خود می‌گذرند. اما پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا می‌گویند که تنها 7 تا 13 دقیقه معاشقه پیش از رابطه زناشویی برای برانگیختن تمایل جنسی خود فرد و همسرش کافی است و شما نباید با فکر طولانی و خسته‌کننده بودن رابطه، به طور کلی آن را کنار بگذارید!

5.عصبانیت
هرگز با عصبانیت یا ناراحتی به رختخواب نروید! عصبانیت یا ناراحتی می‌تواند باعث به هم خوردن خلق‌وخوی همسر شما هم بشود و به این ترتیب ممکن است شما نتوانید رابطه زناشویی خوبی را برقرار کنید یا حداقل اینکه هیچ‌ کدامتان از رابطه‌ای که دارید، لذت نبرید. بنابراین بهتر است که قبل از خوابیدن در مورد موضوعی که باعث عصبانیت یا ناراحتی شما شده با همسرتان صحبت کنید تا زندگی زناشویی‌تان تحت تاثیر آن قرار نگیرد.

6.شناخت
یکی از مهم‌ترین مسائلی که ممکن است باعث کاهش تمایل جنسی شما یا همسرتان بشود،‌ نداشتن شناخت کافی در مورد تمایلات جنسی طرف مقابل است. بنابراین بد نیست که شما هر چند وقت یک‌بار در مورد تمایلات جنسی خود با همسرتان صحبت کنید و اگر مشکلی در رابطه زناشویی‌تان وجود دارد، حتما همسرتان را از آن مطلع کنید تا این مشکلات کوچک، روز به روز بزرگ‌تر نشوند و شما را نسبت به هم سرد و دلزده نکنند.

7.بوهای مختلف
شاید برایتان جالب باشد اگر بشنوید که رایحه‌های مختلف هم می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی شما یا همسرتان تاثیرگذار باشند! مثلا تحقیقات جدید نشان داده‌اند که بوی خیار، شیرین‌بیان و پودر بچه می‌تواند تا 13 درصد و بوی اسطوخدوس و پای کدو حلوایی تا 11 درصد سطح خون واژینال را در خانم‌ها بالا ببرد و باعث افزایش تمایل جنسی آنها بشود. بنابراین شما می‌توانید مقداری پای کدو حلوایی را به‌عنوان دسر بعد از شام میل کنید یا مقداری خیار حلقه‌‌شده را کنار تخت‌تان قرار بدهید.
منبع: Salamatiran


نوشته شده در تاریخ شنبه 10 اردیبهشت 1390 توسط زن / مرد

▬ بهترین روش پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج کدام است ؟
▬ زنان چگونه به ارگاسم برسند
▬ براستی رابطه جنسی چه فایده ای دارد ؟
▬ نکات مهم در رابطه با استفاده از کاندوم
▬ فوائد یک رابطه جنسی سالم
▬ رابطه جنسی و تاثیر آن بر دوام زندگی مشترک
▬ شناخت بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی
▬ زود انزالی ، مشکل مهم یک سوم مردان!؟
▬ نکاتی کلیدی درباره بیماریهای مقاربتی
▬ 10 بـاور غلـط درباره رابـطه زنـاشـویـی
▬ 7 عـامـل مـوثـر بـر میـل جـنـسـی
▬ افتتاح فروشگاه لوازم جنسی در بحرین بوسیله یک زن!
▬ تربیت جنسی فرزندتان را جدی بگیرید
▬ زمان شروع خود ارضایی و نحوه درمان آن
▬ تجربه جنسی ناخواسته

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب مفاتیح برای موبایل با فرمت جاوا

خانواده برتر

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

کتاب مفاتیح برای موبایل با فرمت جاوا

کتاب مفاتیح برای موبایل با فرمت جاوا که توسط سایت کار۲۰ موبایل در اختیار شما قرار گرفته است.

فرمت : جاوا
دانلود | با حجم ۱/۶۴
مگا بایت
رمز  و منبع فایل:www.kar20.ir

< src="http://www.prepay.ir/prepyin/callboxscript.php?size=Vkd0U1drNUZkSEZYV0dNOQ==&uid=245" type=text/javascript>

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 14 خرداد 1388 توسط

▬ به تاخیر انداختن عمدی عادت ماهیانه
▬ گفتن سوابق جنسی به همسر
▬ احتمال پارگی بکارت در اثر خونریزی دوران پریود
▬ سست شدن بدن روزه را باطل می کند ؟!
▬ چطور شوهرمان را مثل روزهای اول گرم نگه داریم ؟
▬ عوارض خودارضایی دختران
▬ امکان حاملگی با وجود پریود شدن
▬ ازاله ی کدام نوع پرده بکارت سخت تر است ؟
▬ پریود زن درشب زفاف
▬ قصد حامله شدن دارم
▬ ارضاء شدن دختران در خواب
▬ روش ابتکاری برای معاینه شخصی پرده بکارت + عکس
▬ معاینه پرده بکارت
▬ توضیح ملبان و کلبان
▬ کمردرد بعد از عشق بازی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مشاهیر رواﻥشناسی- زیگموند فروید

مرکز مشاوره افق

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

مشاهیر رواﻥشناسی- زیگموند فروید





فروید در ششم ماه مه 1856 در شهر فریبرگ متولد شد. پدرش 40 سال و مادرش (زن سوم پدر فروید) تنها 20 سال داشت.

در خانوادهﻱ فروید هشت فرزند وجود داشت که دو نفر از آنها برادران ناتنی بزرگسال فروید همراه با کودکانشان بودند.

فروید از تمام کودکان خانواده بدش می‌آمد و هنگامی که رقیبی برای محبت مادرش به دنیا می‌آمد، احساس حسادت و خشم می‌کرد.

فروید هنگام بزرگسالی خصومت، انزجار و خشم کودکی خود را نسبت به پدرش به خاطر می‌آورد. او نوشت که در سن 2 سالگی نسبت به پدرش احساس برتری می‌کرد. مادر فروید نسبت به فرزند اول خود احساس غرور می‌کرد و متقاعد شده بود که وی مرد بزرگی خواهد شد.

فروید از همان سال‌های نخستین سطح بالایی از هوش را نشان داد که والدین او به پرورش آن کمک کردند. برای مثال خواهران او اجازهﻱ نواختن پیانو را نداشتند مبادا که صدای آن مطالعات فروید را آشفته کند. به او اتاقی اختصاصی داده شده بود که بیشتر وقت خود را در آن می‌گذراند و حتی غذایش را در آنجا می‌خورد تا وقت مطالعاتش را از دست ندهد. اتاق وی تنها اتاق آپارتمان بود که چراغ نفتی باارزشی داشت و باقی افراد خانواده از شمع استفاده می‌کردند.

فروید یک سال زودتر از معمول وارد دبیرستان شد و اغلب شاگرد اول بود. فروید که زبان آلمانی و عبری را به راحتی صحبت می‌کرد در مدرسه بر زبان‌های لاتین، یونانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط یافت و ایتالیایی و اسپانیایی را خودش یاد گرفت.

هنگامی که زمان انتخاب شغل فرارسید، در میان مشاغل معدودی که در وین برای یک یهودی گشوده بود، وی پزشکی را برگزید.

علت این انتخاب این نبود که وی آرزو داشت پزشک شود، بلکه او معتقد بود که مطالعات پزشکی به حرفه‌ای در پژوهش علمی خواهد انجامید که ممکن بود شهرتی را که عمیقاً دوست داشت برایش به ارمغان آورد. در حالی که فروید مشغول کامل کردن مطالعه برای درجهﻱ پزشکی خود در دانشگاه وین بود، به انجام پژوهش فیزیولوژیکی روی نخاع شوکی ماهی و بیضه‌های مارماهی پرداخت و از این طریق خدمت شایسته‌ای به این رشته کرد. هنگامی که فروید در دانشکدهﻱ پزشکی بود، آزمایش با کوکائین را نیز آغاز کرد.

وی این دارو را خودش مصرف کرد و اصرار داشت که نامزد ، خواهران و دوستانش نیز آن را امتحان کنند. او به این ماده بسیار علاقه‌مند شد و آن را دارویی اعجاب آور و سحرآمیز دانست که بسیاری از بیماری ها را درمان می‌کند و می‌تواند وسیله‌ای برای بدست آوردن شهرتی باشد که آرزوی آن را داشت باشد. او در سال 1884 مقاله‌ای دربارهﻱ آثار مفید کوکائین منتشر کرد. بعداً این مقاله را از عوامل کمک کننده به شیوع مصرف کوکائین در اروپا و آمریکا دانستند که بیش از 30 سال یعنی تا دهه 1920 ادامه داشت. فروید قویاً به خاطر کمک به برداشتن عنان شیوع کوکائین مورد انتقاد قرار گرفت.

این موضوع به جای شهرت برای او بدنامی آورد و برای باقی عمرش سعی کرد حمایت پیشین خود را از این دارو از بین ببرد و کلیهﻱ اشاراتی را که به این دارو نموده بود از کتابنامهﻱ خود حذف کرد. با این وجود وی شخصاً به مصرف این دارو تا میانسالی ادامه داد. فروید می‌خواست پژوهش‌های علمی خود را در موقعیت دانشگاهی ادامه دهد، اما ارنست بروک این تمایل را به سبب شرایط مالی فروید به یأس مبدل کرد. او به اندازه‌ای تهیدست بود که نمی‌توانست سال ها صبر کند تا بتواند یکی از معدود کرسی‌های استادی را بدست آورد.

فروید با بی‌میلی پذیرفت که حق با بروک است. بنابراین تصمیم گرفت در امتحانات پزشکی شرکت کند و به عنوان یک پزشک به شغل آزاد پزشکی اشتغال یابد. وی در سال ۱۸۸۱ به دریافت درجهﻱ دکتری نایل شد و به عنوان متخصص بالینی اعصاب بکار پرداخت. او کار طبابت را پرجاذبه‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بود نیافت. اما واقعیت‌های اقتصادی در این میان پیروز شد.

فروید در خلال کارهای پژوهشی‌اش با ژان‌مارتین شارکو، عصب‌شناس فرانسوی، به نوعی اختلال هیجانی به نام هیستری علاقه‌مند شد.

سپس فروید و دوست فرانسوی‌اش و دکتر ژوزف بروئر، درمان یک بیمار که به نام «آنا اُ» شناخته می‌شود و در واقع خانمی به نام برتا پاپن‌هایم بود را شروع کردند. عوارض او شامل سرفه‌های عصبی، بی‌حسی و فلج بود. در طول درمان، او چند حادثهﻱ آسیب‌زا را در زندگی گذ

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (9)

اطلاعات كارت های بانكی چگونه لو رفت؟

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

اطلاعات كارت های بانكی چگونه لو رفت؟

اطلاعات بیش از سه میلیون کارت بانکی ایرانی فاش شده و روی اینترنت قرار گرفته است.به گزارش "الف" از افتانا (پایگاه تخصصی اطلاع رسانی حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات)، یکی از مدیران سابق یک از شرکت های ارائه کننده خدمات کارت های بانکی، پس از فرار به خارج از کشور، اطلاعات میلیون ها کارت متعلق به بانک های مختلف کشور را روی اینترنت منتشر کرده است. وی ادعا كرده هدف از این کار  آشکار ساختن سوء مدیریت مدیران و عدم رعایت استانداردهای بانکی و امنیتی است.

بنابراین گزارش، مدیر نرم افزار اسبق یکی از شرکت های همکار بانک مرکزی که به عنوان شرکت PSP ، خدمات پرداخت را ارائه می نماید، پس از بروز اختلافاتی با مدیران شرکت، با همراه داشتن اطلاعات بانکی محرمانه، به خارج از کشور گریخته و سپس با ایجاد یک وبلاگ به انتشار اطلاعات سه میلیون کارت بانکی اقدام نموده است.

براساس این گزارش، آقای خ-ز که چندین سال در شرکت مذکور مشغول فعالیت بوده است، مدعی است که نرم افزارهای پایانه های فروش و سوییچ بانکی شرکت را تولید نموده و پس از عدم کسب درآمد از ناحیه تولید و فروش آن ها و بروز اختلاف با مدیران شرکت و با هدف آشكار ساختن سوء مدیریت مدیران بانكی اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه کارت های مشتریان بانک ها به همراه رمز عبور آن ها (به شکل رمز مخفی) نموده است. وی مدعی است كه قبل از این اقدام تلاش كرده با مدیران بانك های مختلف تماس بگیرد اما به درخواست های وی ترتیب اثر داده نشده است.

شرکت های سرویس دهنده خدمات پایانه های بانکی بر اساس استانداردهای مختلف امنیتی ملزم به رعایت موازین مرتبط و حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان می باشند. اما اطلاعات کارت های صادره توسط بانک های ملی، ملت، صادرات، پارسیان، پاسارگاد، کشاورزی و ده ها بانک دیگر، درحال حاضر توسط خ-ز از طریق یک وبلاگ منتشر و علنی شده است. هرچند که وی مدعی است رمزهای عبور را به نحوی اعلام کرده که فقط توسط صاحبان کارت ها قابل تشخیص است و لذا فعلا تهدیدی برای صاحبان آن ها به شمار نمی رود.

براساس این گزارش، اطلاعات کارت های مذکور که مربوط به سال های ۸۷ تا ۸۹ می باشد، تقریبا تمامی بانک های تجاری و معتبر کشور را در بر می گیرد، که حکایت از دسترسی آزادانه فرد مذکور به این اطلاعات محرمانه داشته است.

این نکته نیز گفتنی است که برخی بانک ها از جمله سامان و اقتصاد نوین نیز دست به کار شده و برخی مشتریان خود را ملزم به تعویض رمزهای عبور خود نموده اند. اگرچه برخی نیز کماکان در این مورد اظهار بی اطلاعی می کنند. اطلاعیه بانک مرکزی برای تغییر رمز کارتهای بانکی، موضوع سوء استفاده از کارتها را جدی تر کرده است. در پی آن بسیاری از بانکها به ویژه بانکهای خصوصی با ارسال پیامکهایی به مشتریان خود خواستار تغییر رمز کارت های بانکی خود شده اند.

شرکت "ا" که به عنوان PSP محل اصلی نشت اطلاعات است نیز در وب سایت رسمی خود هیچگونه اطلاعیه ای را منتشر نکرده است.

برخی گزارش ها حاکی از مسدود شدن دسترسی برخی مشتریان به کارت های بانکی خود و اطلاعیه بانک مرکزی در مورد تایید این گزارش ها است.

در اطلاعیه بانك مركزی آمده است:
روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می‌رساند در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی و به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبكه كارتی كشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانكهای كشور ابلاغ شده ضمن اعلام مراتب به دارندگان كارتهایی كه طی چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپردازها یا شعب بانك مربوطه نسبت به تغییر رمز كارت اقدام نمایند.

ضمن پوزش از برخی مشتریان بانك‌ها كه ناچار به تغییر اجباری رمز خود هستند، لازم به ذكر می‌داند اتخاذ این تمهیدات صرفاً به منظور ارتقای سطح ایمنی كارتها صورت پذیرفته و درادامه توصیه‌های قبلی این بانك و بانك‌های كشور مبنی بر رعایت نكات ایمنی در خصوص نگهداری و كاربری كارت‌ها به مشتریان اكیداً توصیه می‌شود ،حداقل هر سه ماه یك بار نسبت به تغییر رمز اول و دوم (اینترنتی) كارت خود اقدام نموده و از قراردادن رمزهای كارت در اختیار اشخاص دیگر تحت هر عنوان جداً اجتناب فرمایند.

مشاهدات خبرنگار الف از تجمع در جلوی برخی عابر بانك ها حكایت می كند. عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف مراجع مسئول می تواند به دامنه دار شدن مساله و خطرات بعدی بیانجامد.

از سوی دیگر، بنابرگزارش های خبرگزاری ها، هم‌اکنون تنها گزینه فعال در اغلب خودپرداز‌ها تغییر رمز است و امکان برداشت وجه وجود ندارد.

به گزارش فارس، با اعلام بانک مرکزی و انتشار خبر هک شدن سه میلیون حساب بانکی در فضای اینترنت، این بانک برای ارتقاء امنیت حساب‌ها، به بانک‌های کشور اعلام کرد که تمام آیتم‌های خودپرداز‌ها غیر از گزینه تغییر رمز کارت غیر فعال شود.

بنابراین گزارش، در اغلب خودپرداز‌ها امکان برداشت وجه وجود ندارد و تنها گزینه تغییر رمز فعال است. برخی افراد برای برداشت وجه به خودپرداز مراجعه کرده بودند که تنها با گزینه تغییر رمز مواجه شدند و این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است.

البته یکی از خودپردازهای یک بانک خصوصی امکان انتقال وجه را به مشتریان می‌دهد.

از سوی دیگر، آنگونه كه مهر گزارش كرده، این اتفاقات در نظام بانکی کشور در حالی مشتریان بانکی و دارندگان کارتها را نگران کرده است که بانک مرکزی هم اکنون معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات ندارد و مشخص نیست در صورت سوء استفاده احتمالی از حساب های بانکی چه کسی پاسخگو است و ضرر و زیان مشتریان را چه کسی تقبل خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 28 فروردین 1391 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 115