loading...
خدا را فراموش مكن
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

میزان و جزئیات درخواستها و شکایات وارده به وزارت علوم

ارجمندی به مهر خبر داد:

میزان و جزئیات درخواستها و شکایات وارده به وزارت علوم


معاون دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم جزئیات درخواستها و شکایات وارده به این دفتر را تشریح کرد و گفت: بیشترین موارد مراجعه درخواستها و کمترین میزان مربوط به شکایات است.

امیر ارجمندی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بیشترین مواردی که به ما ارائه می شود مربوط به درخواستهای دانشجویان است و بسیار کم با موارد شکایت روبرو هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب دولت نهم و دهم برای سفرهای استانی بحث ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در هر استان به صورت مجزا با ایجاد ستادی دنبال می شود.

معاون دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم افزود: در هر سفر استانی حدود 250 تا 450 متقاضی مراجعه می کنند که تنها حدود 10 مورد آنها مربوط به شکایات است و درخواستهای آموزشی بیشترین موضوع مراجعات را شامل می شوند.

وی درباره موضوع درخواستهای متقاضیان در سفرهای استانی و همچنین مراجعات به این دفتر در محل وزارتخانه گفت: تقاضای انتقالی یا میهمانی، مساعدتهای مالی نظیر تخفیف شهریه، کمک هزینه خوابگاه و همچنین درخواستهای وامهای دانشجویی بیش از سرانه هر دانشجو از جمله درخواستهای متقاضیان به این دفتر چه در سفرهای استانی و چه در وزارتخانه است.

امیرارجمندی ادامه داد: مخترعین و نخبگان استانی نیز به این دفتر یا ستاد مربوطه در سفرهای استانی مراجعه می کنند و خواستار حمایت می شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که چگونه به این درخواستها پاسخ داده می شود گفت: درباره مساعدتهای مالی مانند تخفیف شهریه تا حد امکان از طریق ارتباط با مراکز دانشگاهی حتی دانشگاه آزاد با متقاضیان همراهی می شود درباره درخواستهای نقل و انتقال نیز با هماهنگیهایی که صورت می گیرد در صورت امکان به درخواستها پاسخ مثبت داده می شود.

معاون دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم ادامه داد:از طریق کمیته امداد یا افراد خیر نیز مساعدتهای مالی به دانشجویان کم بضاعت یا نیازمند مراجعه کننده صورت می گیرد همچنین به درخواستهای وامهای دانشجویی بیش از سرانه هر دانشجو تا حد امکان از طریق همکاری صندوق رفاه دانشجویان پاسخ داده می شود.

وی درباره راهکار حمایت از مخترعان نیز گفت: مخترعان از طریق مراکز رشد و کارآفرینی و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی برای کمکهای مالی و استفاده از امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی و معرفی به بنیاد ملی نخبگان برای حمایت و استفاده از تسهیلات لازم معرفی می شوند.

وی در مورد شکایات محدودی که به این دفتر ارائه یا در سفرهای استانی از طریق مراجعه متقاضیان مطرح می شود نیز گفت: اکثر این شکایات آموزشی یا استخدامی است بازگشت به تحصیل، تبدیل وضعیت استخدامی، استفاده از تسهیلات استعدادهای درخشان و در موارد خیلی محدود نارضایتی از مسئولان دانشگاه از جمله شکایاتی است که مطرح می شوند.

ارجمندی درباره رسیدگی به این شکایات به مهر گفت: در زمینه اشتغال و استخدام برای جذب در هیئت علمی خیلی از مواقع قوانین درست موجود محدودیتهایی ایجاد می کنند بنابراین راهکاری برای پاسخ مثبت به این شکایات وجود ندارد مثلا نمی توان پاسخ مثبتی به فارغ التحصیل کارشناسی ارشدی که خواستار استخدام در محیط دانشگاه به عنوان هیئت علمی است داد زیرا قوانین موجود اجازه جذب فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد را به صورت مربی جز در موارد خاص نمی دهند یا درباره استعدادهای درخشان با توجه به تکمیل ظرفیت دانشگاهی که این متقاضان خواهان تحصیل در آن هستند امکان پاسخ مثبت به شکایت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه افرادی که شکایاتی مانند مسائل فوق را دارند وقتی با حوصله و صبر مسئولان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم و معاون وزیر علوم که در ستاد مستقر می شود روبرو می شوند و پاسخهای منطقی آنها را می شنوند اقناع شده و راضی دفتر یا محل ستاد در استانها را ترک می کنند.

معاون دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم درباره نحوه ارائه درخواستها و شکایات به این دفتر گفت: از سه طریق سیستم طرح سامد در سفرهای استانی یا تهران و یا دفاتر ارزیابی عملکرد استانها این موارد ارائه می شود پس از ارائه درخواستها پیگیریهای لازم از سوی سامد صورت می گیرد ضمن اینکه ما نیز در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم مواردی که از سفرهای استانی ارجاع می شود را به صورت رسمی مجددا تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: در هر استان 250 تا 450 متقاضی حضوری در ستاد داریم اما اگر بخواهیم آمار درخواستهای ارائه شده از سامد را نیز محاسبه کنیم بین یک هزار تا یک هزار و 200 مورد درخواست باید مورد رسیدگی قرار گیرند.

امیرارجمندی میزان مراجعه متقاضیان به وزارتخانه را نیز روزانه 30 تا 50 مورد دانست و گفت: میزان درخواستها نسبت به دولت هشتم 10 تا 15 برابر شده است اما خوشبختانه حتی یک مورد مربوط به مشکلات مالی مسئولان دانشگاهها نبوده که قابل تقدیر است.
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شخصیت شما و رازهای دست دادن

مرکز مشاوره افق

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

شخصیت شما و رازهای دست دادن

دست دادن شکل تکامل یافته ای از ارتباطات غیرکلامی است که طی سالیان سال به نمادی جهانی در ارتباطات بدل شده است. مثلاً بالا نگه داشتن دو دست که دلالت بر همراه نداشتن سلاح می کرده است، بعدها به درود و تهنیت و صلح طلبی در بدو خوشامد بدل شده است. رومی ها با الهام از این عمل دست بر سینه می گذاشتند. آن ها حتی به جای دست دادن، بازوهای هم را می گرفتند. دست دادن امروزی نشانه ای از خوشامدگویی و پذیرایی است. تماس کامل دو کف دست، بیانگر صمیمیت و حاکی از یکرنگی و یکی بودن است.

معمولاً هیچ کس به ما چگونه دست دادن را یاد نمی دهد. اما اگر دقت کرده باشید خانم ها و آقایان به اشکال متفاوت دست می دهند. حتی این تفاوت ها در شغل ها و شخصیت های مختلف و وضعیت های روحی متفاوت قابل مشاهده است. هنگامی که خانم ها می خواهند احساسات صادقانهﻱ خویش را به خصوص در مواقع بحرانی زندگی نسبت به خانم های دیگر ابراز کنند، با یکدیگر دست نمی دهند بلکه دست های فرد مقابل را به نرمی در دست های خود گرفته و با حالت چهره، همدردی عمیق خود را بیان می کنند. البته به نظر می رسد خانم ها این رفتار را فقط برای ارتباط با همجنسان خود انتخاب کرده اند.

از نحوهﻱ دست دادن افراد می توان بسیاری از خصوصیات کلی یا لحظه ای آن ها را با دقت زیادی تشخیص داد.

کف دست عرق کرده و خیس نشان دهندهﻱ دلهره و نوعی هیجان غیرعادی است. اگر کف دست شما زیاد عرق می کند، به احتمال زیاد شخصیت نگران و مضطربی دارید. به خاطر داشته باشید که اگر این گونه اید حتماً دست هایتان را قبل از دست دادن با دیگران خشک کنید.

حتی بعضی بیماری ها نیز در کف دست های شما علائمی ویژه ایجاد می کنند. در بیماری پرکاری غدهﻱ تیروئید کف دست ها مرطوب و گرم می شود و در اضطراب و اختلالات هراسی کف دست ها مرطوب و سردند.

سست و شل دست دادن بیانگر شخصیتی سرد، درون گرا و احتمالاً متکبر است. بیش از حد محکم دست دادن نیز به همین اندازه ناراحت کننده و خارج از عرف است به ویژه در نخستین ملاقات ها باید از هر دوی آن ها بپرهیزیم. وقتی با کسی دست می دهید دقت کنید که دست او روی دست شما قرار می گیرد یا زیردستانتان؟ اگر کف دست فردی در دست دادن، روی دست فرد دیگری قرار بگیرد، نشان دهندهﻱ تمایل بر تسلط و اعتماد به نفس او و همچنین علاقه به کنترل رابطه از سوی او دارد. برعکس اگر کف دست فردی زیر قرار بگیرد، نشان دهندهﻱ تمایل آن فرد به تحت تسلط بودن و واگذاری حق تصمیم گیری شخصی به فرد مقابل است. همچنین وقتی فردی در موقع دست دادن دست خود را بالاتر از حد معمولی (در حد کمر) قرار داد نشان از تکبر و رئیس مآبی آن قرار دارد.

نحوهﻱ دست دادن با شغل افراد نیز مرتبط است. به طور مثال بسیاری از ورزشکاران هنگام دست دادن نیرو و قدرت خویش را کنترل می کنند، در نتیجه به آرامی دست می دهند. هنرمندان چیره دست و ماهر، نوازندگان و جراحان نیز مراقب دست های خود بوده و به آن ها حساس اند و در محافظتشان می کوشند. دست دادن دیپلماتیک هم خاص سیاستمداران است که این از خصوصیات بارز آمریکاییان است. این نوع دست دادن به ویژه طی مبارزات انتخاباتی توسط کاندیداها و یا ملاقات های رسمی سران و وزیران دیده می شود. شکل معمول آن (گرفتن شانه یا بازو با دست چپ هنگام دست دادن) امری معمول است. تهنیت و درود دو دوست قدیمی به این شکل پذیرفتنی است، اما برای بسیاری از افراد در مواجهه با کسانی که آشنایی چندانی با آنان ندارند، این گونه دست دادن ناخوشایند است. آنان این امر را به عنوان حرکتی تظاهرآمیز و ریاکارانه تلقی می کنند اما هنوز بسیاری از سیاستمداران به انجام این عمل اصرار می ورزند.

همچنین آداب و رسوم دست دادن در کشورها و فرهنگ های مختلف متفاوت است. فرانسوی ها درست مثل ما در هنگام ورود و خروج با یکدیگر دست می دهند. ولی آلمانی ها تنها یک بار با هم دست می دهند.

برخی از آفریقایی ها پس از هر بار دست دادن بشکن می زنند که حاکی از رهایی و آزادی است. مردم برخی از کشورها هم دست دادن را خوب نمی دانند. آمریکایی ها خیلی محکم دست می دهند که احتمالاً از رقابت های سنگین جسمی مانند کشتی سرخ پوستان نشأت گرفته است. پیچیده ترین شکل دست دادن را سیاهان آمریکایی دارند که عملاً شامل چند عمل پیچیده است.

 

به نقل از : کاریزما مشاور



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 27 مرداد 1389 توسط مدیر - اکبر مهدیلو

▬ چگونه همسری ایده آل باشیم؟
▬ 7 نوع متفاوت از عشق!
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 3
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 2
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 1
▬ کنکوری ها- آیا تو یک ماه آخر میشه معجزه کرد؟

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

جایز نیست خاتمی نامزد شود

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

جایز نیست خاتمی نامزد شود

مرتضی سجادیان عضو حزب کارگزاران در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارنظرهای متفاوت محمد خاتمی و عبدالله نوری درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: بر این باورم که نامزدی خاتمی برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در شرایط فعلی جایز نیست و بهتر است وی تنها در راستای برنامه‌ریزی و هدایت جریان اصلاح طلب وارد عمل شود.

وی افزود: خاتمی باید عرصه را به نیروهای تازه نفس و جوان بسپارد تا  اصلاح طلبان در راستای جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم موفق باشند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه از مجموعه اصلاح‌طلبی کسانی باید به عنوان لیدر انتخاب شوند که همراه نظام بوده و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: محوریت خاتمی را بیش از نوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در مجموعه اصلاح‌طلبی ترجیح می‌دهیم.

وی تصریح کرد: نوری اگر بخواهد یک جبهه فراگیر اصلاحات تشکیل دهد باید منشوری را تدوین کند که در چارچوب نظام و قانون اساسی باشد تا به بلندگوی ضد انقلاب در بیرون تبدیل نشود.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 31 خرداد 1391 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چرا پسر ها اینقدر ضایع هستند

خانواده برتر

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

چرا پسر ها اینقدر ضایع هستند

منبع: http://www.dostan.org

واسه اینکه وقتی سوار اتوبوس میشیم اگه صندلی ها هم خالی باشه میریم ته اتوبوس، تو ترافیک، چله تابستون، 1 ساعت سرپا وای میستیم، شاید بند کیفه دختره گیر کنه بهت.

واسه اینکه وقتی تو خیابون راه میریم، کافیه فقط یه دختری از کنارمون رد شه، گردن نیست لامسب( معذرت، آخه آدم عصبی میشه دیگه)، مثل جغد 180 درجه گردنه می چرخه.

واسه اینکه وقتی یه ماشین گیرمون میاد، پا میشیم میریم یه جایی مثله جردن، اونجا صد بار یه خیابون رو بالا و پایین میریم، 100 بار بوغ میزنمیو 200 بار ترمز، بعدشم میزنی به یه پیر زنه، اون موقع هستش که آخر روز میشه.اون لحظه آدم آرزو می کنه که بره تو توالت عمومی خودش رو دار بزنه.(ربطش رو به توالت عمومی خودت پیدا کن)

واسه اینکه وقتی میریم کوه، پشت دختره میری بالا از کوه، بعدش کم میاری و رنگت سرخ میشه و تازه می فهمی که دختره کوهنورد بوده

واسه اینکه وقتی حس غرورت گل میکنه میبینی دختره داره با یه پسره دیگه دعوا می کنه میری جلو، با پسره دعوا میکنی، بعدش که خوب کتکه رو خوردی می فهمی که یارو داداشش بوده

واسه اینکه وقتی یه دختر کنار پسره میشینه تو تاکسی، و پسره می خواد استفاده ی معنوی ببره، 10 برار مسیرش رو میره تا با دختره باشه، وقتی که دختره پیاده میشه، میره تو رویا، اون وقته که می فهمه به جای میدون ولیعصر، رسیده به تجریش. و وقتی که بر می گرده با تاکسی، می فهمه که تمام پولش رو داده به تاکسی قبلیه، و اونجا یکم مشتمال میبینه از راننده تاکسیه و بعدش فحشه که به خودش میده.

< src="http://www.lenzfa.ir/showbanneri.php?a=Mg==&bs=OQ==&s=MTIweDYw&c=5f615f&u=2125&row=1&col=4" type=text/javascript>

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 6 خرداد 1388 توسط

▬ به تاخیر انداختن عمدی عادت ماهیانه
▬ گفتن سوابق جنسی به همسر
▬ احتمال پارگی بکارت در اثر خونریزی دوران پریود
▬ سست شدن بدن روزه را باطل می کند ؟!
▬ چطور شوهرمان را مثل روزهای اول گرم نگه داریم ؟
▬ عوارض خودارضایی دختران
▬ امکان حاملگی با وجود پریود شدن
▬ ازاله ی کدام نوع پرده بکارت سخت تر است ؟
▬ پریود زن درشب زفاف
▬ قصد حامله شدن دارم
▬ ارضاء شدن دختران در خواب
▬ روش ابتکاری برای معاینه شخصی پرده بکارت + عکس
▬ معاینه پرده بکارت
▬ توضیح ملبان و کلبان
▬ کمردرد بعد از عشق بازی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فراخوان جذب هيات علمي در دانشگاه اصفهان

فراخوان جذب هيات علمي در دانشگاه اصفهان






فراخوان جذب هيات علمي در دانشگاه اصفهان
دانشگاه اصفهان ‌به منظورتحقق اهداف برنامه توسعه‌پنج ساله خود‌ در ‌رشته‌هاي ‌مختلف از واجدان شرايط براي‌همكاري علمي دعوت به عمل مي‌آورد. ‌متقاضيان محترم مي‌توانند دربهمن ماه سال جاري با مراجعه به سايت اينترنتي دانشگاه اصفهان فرم مشخصات در قسمت ثبت نام را تكميل و با دريافت كد رهگيري مدارك لازم را به حوزه معاونت آموزشي دانشگاه ارسال نماييد.لازم به ذكر است متاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتربه سايت دانشگاه اصفهان به آدرسwww.ui.ac.ir و يا به آدرس روابط عمومي دانشگاه اصفهان www.pr.ui.ac.irمراجعه نمايند.
http://www.msrt.ir/txtlstvw.aspx?LstID=3d7c5b29-d580-4b00-9997-be55f65f9d26
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عکس/ هنرمندی یک عکاس در بورس دبی

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

عکس/ هنرمندی یک عکاس در بورس دبی

عکس/ هنرمندی یک عکاس در بورس دبی
 
آدمک ماریانا راخوی نخست وزیر اسپانیا بر دهانه معدن "پوزو سانتیاگو" درروستای کابورانا در منطقه آستوریاس آویخته شده است. اعتراض کارگران معادن زغال سنگ اسپانیا به قطع یارانه های صنعت تولید
بازار بورس نیویورک
زغال سنگ ادامه دارد 


 
قایق سواری چند شهروند آلمانی در مقابل یک کشتی باربری تجاری در بندر هامبورگ

 
هنرمندی یک عکاس در بورس دبی!

 
کشاورز چینی در حال کاشت ذرت در یک منطقه کوهستانی واقع در استان گوئیژو

 
  نمایی از نوت بوک شرکت گوگل که به زودی
قایق سواری چند شهروند آلمانی در مقابل یک کشتی باربری تجاری در بندر هامبورگ
توسط کمپانی سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. گوگل با سیستم عامل "کروم" که در نوت بوک مذکور استفاده شده،به جنگ مایکروسافت می رود

 
   تصویر جدیدی از نسل بعدی آیفون با صفحه نمایش 4 اینچی

 
 

بازار بورس نیویورک

 
 میوه فروش دوره گرد در کراچی، پاکستان

 

 
 

 
 


 
 

استفاده از طب سوزنی برای درمان سگ

 
 
کنجکاوی کودک مصری در مقابل یک حوزه اخذ رای در قاهره
 
 


 
شهروند مصری پس از انداختن رای خود به صندوق، در برابر دوربین قرار گرفته است

 
 

بدون شرح



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 31 خرداد 1391 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آغاز ثبت‌نام آزمون دوره تكميلي تخصصي پزشكي

آغاز ثبت‌نام آزمون دوره تكميلي تخصصي پزشكي






ثبت‌نام آزمون دوره تكميلي تخصصي پزشكي از فردا آغاز مي‌شود
آزمون فلوشيپ 30 ارديبهشت برگزار مي‌شود

ثبت‌نام آزمون پذيرش دوره‌هاي تكميلي تخصصي (فلوشيپ) از روز سه شنبه 17 فروردين ماه جاري آغاز مي‌شود.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ثبت‌نام آزمون پذيرش دوره‌هاي تكميلي تخصصي از فردا آغاز و تا سوم ارديبهشت ماه ادامه دارد.

داوطلبان بايد در مهلت اعلام شده براي ثبت‌نام به دانشگاه خود مراجعه كنند.

بنابراين گزارش، آزمون فلوشيپ 30 ارديبهشت ماه به صورت غير متمركز در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي داراي مجوز آموزشي دوره‌هاي تكميلي تخصصي و آزمون شفاهي هم طي مدت 31 ارديبهشت تا اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

گفتني است، دوره‌ تكميلي تخصصي (فلوشيپ) از اول مهر ماه آغاز مي‌شود.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1513266&Lang=P
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آغاز ثبت نام اینترنتی حوزه های علمیه برادران از اول اسفندماه

آغاز ثبت نام اینترنتی حوزه های علمیه برادران از اول اسفندماه


ثبت نام حوزه های علمیه برادران در سراسر کشور از اول اسفند ماه از طریق اینترنت آغاز خواهد شد.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: ثبت نام علاقمندان به تحصیل در حوزه های علمیه برادران از اول اسفند سال جاری تا دهم فروردین سال آینده به مدت 40 روز از طریق سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم انجام می شود.

حجت الاسلام غیبی افزود: علاقمندان باید دفترچه راهنمای ثبت نام، همچنین کارت اعتباری را از ادارات پست سراسر کشور تهیه کرده و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند، آزمون ورودی نیز 10 اردیبهشت ماه برگزار شده و نتایج آن در خرداد ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی و حافظان کل قرآن و نهج البلاغه از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند اما باید در مصاحبه شرکت کنند، زمان مصاحبه این افراد و پذیرفته شدگان آزمون کتبی در هنگام اعلام نتایج آزمون اعلام خواهد شد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 116