loading...
خدا را فراموش مكن
نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سرد کننده های جنسی مردان

خانواده برتر

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

سرد کننده های جنسی مردان

منبع: پایگاه همسران جوان

خانمهای عزیز از نحسی این 20عمل بپرهیزید، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد ! ( از ما گفتن )
1- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از سکس و معاشقه خوششان نمی آید.
2- زنهایی که هیچ وقت شروع کننده نیستند.
3- زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.
4- زنهایی که بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میکنند.
5- زنهایی که در رخت خواب مثل پلیس رفتار میکنند
6- زنهایی که مثل جسد در رختخواب بی حرکت و بی عکس العمل میباشند.
7- زن هایی که در رختخواب زیاد حرف میزنند.
8- زنهایی که زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند ( موهای زهار بلند، پاهای پشمالو، دهان بد بو، سبیل ! ، بوی عرق متعفن، لباسهای نامرتب، رژیم غذایی ناسالم، موهای بیش از حد آرایش شده و تافت خورده، فرج های بد بو !، پیه شکم، پوست های ترک خورده، صورتهای ماست مالی شده و پوشیده از خروارها کرم پودر و رژ لب !، ناخن های شکسته و پوسته پوسته شده، لاک ناخن ورق شده و … )
9- زنهایی که خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میکنند ( مسلم است که اگر خودتان را پایین بگیرد پایین هم می آیید و اگر بالا بگیرید بالا میروید، دیگر توضیحی ندارم جز اینکه به؛ خودتان اعتماد داشته باشید و هرگز جلوی همسرتان خودتان را پایین نیاورد که اگر بکنید، خودتان کردید که لعنت بر خودتان باد ! )
10- زنهایی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.
11- زنهایی که دوست ندارند معاشقه دریافت کنند.
12- زنهایی که به هنگام بوسیدن زیاد از زبانشون استفاده میکنند.
13- زنهایی که بیش از حد جدی هستند.
14- زنهایی که بیش از حد به مردشان وابسته هستند.
15- زنهای احمق و سطحی ( یا به اصطلاح ژورنالیستی زرد ! )
16- زنهایی که فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.
17- زنهایی که با استفاده از بدن و جنسیت خود مردها را بازی میدهند.
18- زن هایی که مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میکنند.
19- زن هایی که به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند.
20- زن هایی که لباس زیر کهنه زشت میپوشند.



نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 7 خرداد 1388 توسط

▬ به تاخیر انداختن عمدی عادت ماهیانه
▬ گفتن سوابق جنسی به همسر
▬ احتمال پارگی بکارت در اثر خونریزی دوران پریود
▬ سست شدن بدن روزه را باطل می کند ؟!
▬ چطور شوهرمان را مثل روزهای اول گرم نگه داریم ؟
▬ عوارض خودارضایی دختران
▬ امکان حاملگی با وجود پریود شدن
▬ ازاله ی کدام نوع پرده بکارت سخت تر است ؟
▬ پریود زن درشب زفاف
▬ قصد حامله شدن دارم
▬ ارضاء شدن دختران در خواب
▬ روش ابتکاری برای معاینه شخصی پرده بکارت + عکس
▬ معاینه پرده بکارت
▬ توضیح ملبان و کلبان
▬ کمردرد بعد از عشق بازی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آمیزش جنسی در دوران بارداری

آموزش جنسی زناشویی شاهو7

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

آمیزش جنسی در دوران بارداری

مقاربت در طول یك بارداری سالم ممنوعیتی ندارد مشروط بر اینكه با خشونت نبوده و در وضعیتهای مناسب انجام شود، مثل وضعیت ضربدری یا حالاتی كه به شكم بزرگ شده مادر فشاری وارد نشود. معمولا اگر شرایط خاصی وجود داشته باشد (مانند جفت سرراهی یا پائین، نارسایی دهانه رحم، احتمال زایمان پیش از موعد) پزشك معالج ممنوعیت مقاربت را اعلام می كند.تنها در 4 هفته آخر بارداری است كه بهتر است از كاندوم استفاده كرد و در صورت احتمال زایمان زودرس باید از انجام آن پرهیز نمود. بطور كلی آمیزش تا 4 هفته آخر بارداری در صورتیكه فشار وارد نشود اشكالی ندارد، اما ترشحات نباید به داخل ریخته شود (بهتر است از كاندوم استفاده شود). و در این مورد بهتر است دو هفته زودتر یعنی تا 6 هفته آخر حاملگی نزدیكی انجام شود. علائم خطرناك بعد از مقاربت شامل لكه بینی، خونریزی، احساس فشار و انقباضات زودرس زایمانی است. از چه پمادی برای روان شدن در مقاربت می توان استفاده كرد؟ می توانید از انواع روغن های گیاهی مانند روغن زیتون و ... استفاده كنید. پمادهای لوبریكانت هم در داروخانه ها موجود است كه اختصاصا برای این استفاده ساخته نشده و چون محلول در آب است ممكن است بسرعت خشك شوند و بنابراین توصیه نمی شود. مقاربت از طریق مقعد، اگر برای شما قابل تحمل باشد اثر سویی بر جنین ندارد و بهتر است آرام و با استفاده از مواد نرم كننده صورت گیرد.

در هر صورت طول آلت مرد تاثیری در آمیزش جنسی ندارد بلكه آنچه در مورد آمیزش جنسی در دوران بارداری مهم است احساس زن می باشد. در برخی موارد ممكن است با رسیدن به اوج لذت جنسی یا تاثیر مواد موجود در منی مرد، موجب انقباضاتی در رحم شود و بخصوص در هفته های آخر بارداری احتمال زایمان زودرس را افزایش می دهد. آیا رسیدن به ارگاثم در بارداری خطرناك میباشد؟(ماه 4 الی آخر) بطور عمومی و در طول یك بارداری سالم خیر، خطری ندارد. منتهی از آنجا كه ارگاثم می تواند سبب انقباضات بسیار خفیف در رحم شود در افرادی كه حاملگی پرخطر دارند (این موضوع معمولا توسط پزشك گوشزد می شود) و در معرض زایمان زودرس هستند، بخصوص در هفته های آخر بارداری كه احتمال زایمان پیش از موعد بیشتر است ممكن است نزدیكی بطور كلی ممنوع شود . آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ البته كه بله! معمولا در یك بارداری عادی مقاربت برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشكان آمیزش جنسی را در هفته آخر بارداری ممنوع می كنند، ولی همه پزشكان با این نظر موافق نیستند در این مورد می توانید نظر پزشك خود را جویا شوید. فعالیت جنسی مكرر نباید در یك بارداری سالم، مشكلی ایجاد كند. معمولا زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا یكی از مشكلات بارداری مانند كوتاهی یا اتساع دهانه رحم، نشت مایع آمنیوتیك، جفت سرراهی یا خونریزی داشته باشید و یا اینكه سابقه سقط ناشی از زایمان زودرس را داشته باشید احتمالا پزشك معالج شما را از انجام نزدیكی منع خواهد كرد.

 آیا آمیزش جنسی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند ؟ بسیاری از مردان می خواهند بدانند كه آیا فعالیت جنسی به جنین صدمه می رساند یا خیر. آمیزش جنسی و انزال، هیچ یك در بارداری كم خطر ایرادی ندارد. جنین در محفظه عضلانی رحم قرار دارد و از جنین بوسیله مایع آمنیوتیك و كیسه آمنیوتیك به خوبی محافظت می شود. یك پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند و مانع از انتقال عفونت نیز می شود. ممكن است چندی بعد از اوج لذت جنسی جنین شما تكان بخورد! در این مورد نیز نگران نباشید چون این افزایش تحرك بدلیل افزایش جریان خون ناشی از افزایش ضربان قلب شماست نه بخاطر اینكه جنین احساس درد می كند یا از آنچه روی داده چیزی فهمیده است. با این حال اگر هنوز نگرانید و پرسشی در این باره دارید، در یكی از جلسات مراقبت بارداری كه هر دو حضور دارید آنرا مطرح كنید.

آیا میل جنسی در دوران بارداری تغییر می كند؟ عموما تمایل جنسی زنان باردار از یكی از دو الگوی زیر پیروی می كند: » كاهش میل جنسی در سه ماهه اول و سوم بارداری و افزایش آن در سه ماهه دوم » كاهش تدریجی میل جنسی با پیشرفت بارداری طی سه ماهه اول ممكن است دچار تهوع و ضعف باشید. طی سه ماهه سوم ممكن است افزایش وزن، بزرگ شدن شكم و حساسیت سینه ها و سایر مشكلات باعث شوند كمتر میل به تماس جنسی داشته باشید. این حالت طبیعی است. در مورد حس خود با همسرتان صحبت كنید و سعی كنید راهی بیابید كه برای هر دوی شما رضایت بخش باشد. بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می شود. فارغ شدن از نگرانی در مورد احتمال بارداری به برخی از زنان احساس رهایی می بخشد. در برخی موارد، یك زن در دوران بارداری است كه برای اولین بار به اوج لذت جنسی می رسد و یا چند بار اوج لذت را تجربه می كند. این موضوع به دلیل افزایش فعالیت هومورنی و بیشتر شدن گردش خون لگن است. برخی زنان فكر می كنند كه بدلیل افزایش اندازه و تغییرات جسمانی ناشی از بارداری، جذابیت خود را از دست داده اند. ممكن است بعد از مقاربت احساس گرفتگی در شكم یا حساس شدن ناراحت كننده در سینه ها داشته باشند. در مورد این احساسات خود با همسرتان صحبت كنید، درك متقابل و محبت می تواند به هر دوی شما كمك كند. آیا بارداری می تواند موجب تغییر در میل جنسی همسر شود؟ بله! بعضی از مردان خانم باردار خود را جذابتر از هر وقت دیگر می بینند و گروهی دیگر از شدت نگرانی برای سلامت مادر و جنین تمایلات جنسی خود را سركوب كرده یا اصلا آنرا احساس نمی كنند. در هر صورت صحبت كردن می تواند باعث شود تا تغییر در رفتارها برای طرف مقابل قابل درك شود.

چه وضعیتهایی برای یك زوج باردار مناسب و راحت تر است؟ ممكن است با پیشرفت بارداری متوجه شوید كه انتخاب وضعیت های جدید برای آمیزش جنسی ضروری است. ممكن است شكم شما باعث شود انتخاب برخی وضعیت ها برای شما ناراحت كننده باشد. به علاوه، توصیه می كنیم كه حدود 16 هفتگی به پشت نخوابید چرا كه وزن رحم بر روی عروق اصلی لگن ممكن است گردش خون این ناحیه را مختل كند. بهتر است برای آمیزش جنسی یا به پهلوی خود بخوابید و یا روی مرد قرار گیرید. چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب كرد؟ برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممكن است پزشك شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد ( منی ) نیز می توانند باعث تحریك انقباضات رحمی شوند. بنابراین شاید بهتر باشد كه همسر یك زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن اجتناب كند. اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممكن است پزشك شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشده است. در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز كنید: جفت سه راهی یا پایین واقع شدن جفت در رحم، نارسایی دهانه رحم، آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی، پاره شدن كیسه آب، درد به هنگام آمیزش جنسی، خونریزی بدون علت از واژن و یا ترشح از آن، وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر و یا آغاز زایمان



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 24 مرداد 1390 توسط شاهو7

▬ راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی
▬ این ۱۰ رفتار را در دوران نامزدی جدی بگیرید
▬ پول و ازدواج: آیا در ارتباطند؟
▬ چرا خانمها مانند آقایان، سریع عاشق نمی‌شوند
▬ بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن!
▬ اگر چند قلو دارید، حتماً بخوانید!
▬ اشتباهاتی كه در دوران نامزدی نباید مرتكب شوید
▬ نشانه مردی که مورد پسند خانمها قرار نمی گیرد
▬ حداقل و حداکثر دوران نامزدی چه مدت باید باشد؟
▬ 10 شیوه مدرن سوء استفاده مالی دختران از پسران
▬ تأثیرات مثبت دوران نامزدی
▬ در طول ارگا!سم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟
▬ دانلود کتاب آشفتگی جنسیتی اثر جودیت باتلر ترجمه امین قضایی
▬ رابطه جنسی در دوران نامزدی
▬ خانم ها همسرتان را برای همیشه عاشق خود کنید
▬ فرایند 6 مرحله‌ ای برای حل مشکلات زناشویی
▬ حقایق و باورهای غلط در مورد تمایلات جنسی
▬ علل خارش و سوزش واژن پس از رابطه ‌جنسی
▬ خانم ها، برای دوام زندگی مشترکتان باید زیبا شوید
▬ یار زندگی خود را در مقابل چشمانتان ظاهر کنید
▬ ملزومات به ار!گا!سم رسیدن زنان
▬ نکاتی درباره پدر شدن
▬ قاعدگی ، پریود ، عادت ماهانه
▬ چطور برای همسرتان فضایی رمانتیک ایجاد کنید
▬ پاسخ به سوالات شما (ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی)
▬ هیچوقت برای دوباره عاشق شدن دیر نیست
▬ 10 نشانه اینکه خانمی از شما خوشش نمی‌آید
▬ امشب لذتتان را چندبرابر کنید (مخصوص افراد متاهل)
▬ روش تربیت فرزندان در سنین مختلف
▬ خودخواهی در روابط زناشویی

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

داغ‌ترین پست امروز سایت بالاترین/عكس

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

داغ‌ترین پست امروز سایت بالاترین/عكس

بدون شرح


 



نوشته شده در تاریخ شنبه 13 اسفند 1390 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

روش مخ زنی (روش دوم دختر سواری!!)

لذت،نشاط و سلامت

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

روش مخ زنی (روش دوم دختر سواری!!)

روشهای مخ زدن دختران..((ورود دختران ممنوع))

طنز: 
یاد بگیرید!! ای کسانی که مخ زن نیستید!!؟ 

مخ زنی از دیروز تا امروز ! 

*مخ زنی در عصر حجر 

در این عصر چون هم زن و هم مرد زبون همدیگه رو نمی فهمیدن(چون هنوز زبان اختراع نشده بود) کار مردا سخت تر بود.چون دیگه نمیشد با صحبت کردن و عزیزم ساعت چنده و ببخشید مستقیم کدوم طرفه و .... مخ طرف رو بزنن. پس باید با استفاده از ظاهر و عملیات محیرالعقول این کار رو می کردن.از جمله روش های مخ زنی این دوره عبارت بودند از: 


* داشتن گرز بزرگ تر و و محکم تر (مثل امروز که هر ﮐس ماشینش شیکتر و با کلاس تر باشد ....................................!) 


*داشتن پشم و پیلی بیشتر در ناحیه سر و صورت و کلاً در همه جای بدن! 


*داشتن غار بزرگ تر 


*داشتن لباس!(که این یکی رو فقط مردهای مرفه و بی درد اون دوره داشتند) 


*هدف از مخ زنی: 
بر اساس نقاشی های به دست آمده از روی غار ها انجام این عملیات احتمالاً هیچ هدفی رو دنبال نمی کرده . 


*دوره هخامنشی 



در این عصر رن و مرد زبون همدیگه رو می فهمیدند ولی هنوز ساعت مچی اختراع نشده بود که بشه با گفتن جمله عزیزم ساعت چنده مخ یه دختر خانوم رو بزنی! و اصولاً زن های این دوره دو دسته بودند یکی زن های اشراف زاده و درباری بودند که کافی بود یه تیکه ناقابل بشون بندازی تا حسابت با کرام الکاتبین و شخص داریوش و کورش کبیر باشه و دسته دیگه زن های رعیت بودند که تنها کاری که بلد بودند آشپزی و آوردن آب از چاه بود!برای همین در این دوران برای اینکه بتونی یه زن خوب برای خودت پیدا کنی باید اول کلی زحمت می کشیدی و روش های شمشیر زنی و .. رو یاد می گرفتی.بعد میرفتی توی جنگ شرکت می کردی.بعد اگه احیاناً زنده می موندی میتونستی یکی از زن های دشمن رو واسه خودت به غنیمت ببری!پس می بینیم که باز هم لی رغم اینکه انسان بسیار پیشرفت کرده بود(نسبت به عصر حجر) اما بازم مخ زنی یکی از کار های شاق بود!اما برای زدن مخ زنان درباری باید ویژگی های زیر رو مد نظر قرار میدادند: 


*حداقل یکی از اجداد پدری و مادری باید یه ربطی به دربار داشته باشه تا مثلاً خون پادشاهان در رگ اون مرد جاری باشه(به اصطلاح امروزی آقازاده باشه!!!) 


*داشتن شمشیر از جنس طلا و سپر از جنس نقره و نیزه از جنس برنج (رجوع شود به شرایط گرز در عصر حجر) 


*داشتن ریش بلند (رجوع شود به شرایط پشم! در عصر حجر) 


*هدف از مخ زنی: 


بر اساس کتیبه های به جا مانده از تخت جمشید هدف از مخ زنی داشتن نوکران و کنیزان زیاد بوده و هیچ گونه ارزش دیگری نداشته. 



*دوره قاجار: 

.
.
.
ادامه مطلب بخون
در این دوره یه پادشاهی بوده به اسم آقا (البته نمی دونم رو چه حسابی بهش آقا می گفتن) محمد خان قاجار که همه میدونیم چه مرگش بوده! آره دیگه خلاصه به خاطر این بلای خانمان سوزی که این جناب بش دچار شده بودند(و ایشالله خدا نصیب هیچ مردی نکنه) یه کمی زیادی عقده ای شده بودند و به همین دلیل از بیخ و بن با این مسئله مخالف بود و هر کسی که این کارو می کرد چشماش رو در می آورد تا عبرت بقیه بشه!و کلاً این عملیات قدغن و غیر قانونی بوده. به همین دلیل در اون زمان به دلیل این محدودیت فوق العاده ، روش مخ زنی زیاد پیشرفتی نکرد و به دلیل زیر زمینی بودن! اطلاعات دقیقی از چگونگی انجام آن در دست نیست. 

*هدف از مخ زنی: 
به نطر می رسه با این اوضاعی که آقا مملی خان درست کرده بود هدف از این کار فقط داشتن پسر جهت ادامه شغل پدر بوده. 



*دوره پهلوی: 



در این دوره مردم یه کمی زیادی سیاسی فکر می کردند و اصولاً زیاد توجهی به مقوله مخ و این حرفا نداشتند و به عبارتی مخ آزاد تشریف داشتن به غیر چند نفر که به ترتیب اولویت و رتبه در امر مخ زنی در زیر مشاهده می کنید: 


۱- شهرام شب پره(********): این بابا آخر این کار بود یه چیزهایی تو مایه های خدای مخ زنی رم باستان و پدر مخ زنی ایران. شهرام باب جدیدی رو در این عرصه باز کرد که هنوز هم از سبک ایشون در حل مسائل پیچیده و بغرنج مخ زنی استفاده می شه و اسم سبکش هم شب پره ایسمه.( ایول شهرام جون) 


۲- فرزان دلجو(*******): هر چند همیشه پشت در بسته بود و همش تیرش به سنگ می خورد و دختری رو که برای این کار انتخاب می کرد بر خلاف تصورش فقیر و بی چیز بود اما توی این کار به استادش(شهرام شب پره) رفته بود.(رجوع شود به آرشیو فیلمهای فارسی اون دوره). 


۳- ابی(******): ابی رو هم که همه می شناسین این آقا ثابت کرد که فقط آقای صدای ایران نیست و توی کارهای دیگه هم استعداد داره به خصوص در امر مخ زنی. 


۴- زنده یاد تقی ظهوری(*****): که البته عمری رو توی سازمان تحقیقات و پژوهشهای مخ زنی ایران، صرف تحقیق و برسی راهها و عوامل بنیادی و موثر در مخ زنی کرد. 


5-زنده یاد فردین(****): چهره دوست داشتنی و یکی از شخصیتهای شاخص در مخ زنی و دارنده جوایز متعدد از جشنواره های مخ زنی ایران. 


6- بهروز وثوق(***): شاید اگر بیشتر وقتش رو صرف کار کردن روی مخ بانوی آواز ایران(گوگوش) که به این سادگی ها کوتاه نمی اومد نمی کرد الان در رده بای لیست بود، ولی خوب چه می شه کرد کله شق بود دیگه!!! 


7- رضا بیگ ماوردی(**): که سبک خشنی توی این ضمینه داشت و سعی می کرد با دعوا و درگیری و بهم ریختن کافه ها و کاباره ها و به اصطلاح نشون دادن زور بازو در این عرصه فعالیت کنه که البته در نوع خودش جالب و کار آمد بود. 


8- سعید کنگرانی: این بابا تازه داشت نبوق و استعدادش رو تو این ضمینه نشون میداد که یهو زد و انقلاب شد و میشه گفت اینجا رو بد شانسی اورد و بد شانس ترین مخ زن ایران نام گرفت. 


البته اشخاص محدود دیگه ای هم مثل ایرج قادری و ناصر ملک مطیعی بودن که تو این مقوله فعالیت کردن اما این 8 نفر سرآمد اونها بودند. 


خلاصه در این دوران هم عملیات مخ زنی چندان پیشرفتی نداشت . اما خوب بر اساس نسخه های به جا مانده از فیلم های فارسی آن دوران چند تا کار سخت برای مخ زدن باید انجام میشده که عبارت بودند از: 


*فقیر بودن و بی خانمان بودن پسر!(جهت زدن مخ دختران مرفه و بی درد این امر بسیار لازم بوده است، رجوع شود به قسمت فرزان دلجو) 


*داشتن زور زیاد و توانایی کتک زدن چند نفر به طور همزمان بود( رجوع شود به قسمت آقا رضا) 


*کشیدن سختی های بسیار در دوران کوردکی. 


*داشتن شلوار دمپا گشاد و کت چهار خانه و ریش مدل داریوشی 


*توانایی خواندن آهنگ سلطان قلب ها به صدای بلند! 


*داشتن ویژگی مردانه در حد دعوت شدن به تیم ملی! 


*هدف از مخ زنی: 


رسیدن به پول و مال پدر پولدار دختر و داشتن زندگی راحت و مرفه. 



*دوره انقلاب تا چند سال پیش: 


در این دوره روش های مخ زنی تغییری اساسی کرد و به نام خواستگاری تغییر نام داد.یک آقا پسر گل باقالی با یک دسته گل و یه جعبه شیرنی همراه مادر و پدر به خانه دختر مورد نظر رفته و بعد از انجام کار های اداری لازم! از قبیل تعیین مهریه و شیر بها و .... دختر و پسر به صورت رسمی دوست دختر و دوست پسر می شدند که بهش زن و شوهر می گفتند!لازم به ذکر است که در انتهای این دوره نقش تکنولوژی در مخ زنی نمایان شد و سوال حیاتی و سرنوشت ساز عزیزم ساعت چنده توسط یکی از پیشگامان عرصه مخ و مخ زنی اختراع گشت. 


و اما ویژگی های لازم برای مخ زدنی در این دوره : 


* سر به زیر بودن آقا پسر(که واقعاً خیلی شرط سختی بوده) 


*داشتن سابقه زندان(حداقل 6 ماه) در رژیم شاه 


*داشتن سیبیل جهت نمایش مردانگی 


*هدف از مخ زنی: 


تشکیل خانواده و داشتن ارتش 20 میلیونی. 



*دوره امروز: 


به گواهی تاریخ در هیچ دوره ای به اندازه امروز مخ زدنی سخت تر نبوده! 


ویژگی های اساسی جهت مخ زدنی: 


*داشتن ماشین و موبایل و سایر وسایل مدرن که نشان دهنده احترام به تکنولوژی می باشد! 


*تسلط به زبان انگلیسی جهت گفتن عبارات ok عزیزم- چشم momi و Dady و Ilove you و جملاتی از این قبیل. 


*آشنایی به اینترنت و یاهو مسنجر! 


*نداشتن سیبیل و ریش و به طور کلی تمام ویژگی های دوره های قبلی 


* به روز بودن (Up to date) در زمینه SMS های جدید! 


و هزاران مورد دیگر که شما بهتر از من می دونین! 


*هدف از مخ زنی: 


پر کردن اوقات فراغت و انجام راهکاری جهت حل معضل ازدواج!!!


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 21 شهریور 1390 توسط رضا آریانفر

▬ داشتن لب هایی زیبا
▬ نحوه محافظت از پوست
▬ نحوه مراقبت از مو
▬ مراقبت از مو
▬ سفید شدن مو
▬ رژیم غذایی برای زیبایی پوست و مو و ناخن
▬ ریزش مو زنان
▬ ریزش موی زنان
▬ اندازه طبیعی آلت تناسلی
▬ تشخیص ریزش مو ارثی
▬ ریزش موی ارثی ( كچلی )
▬ علت ریزش موی ارثی کشف شد
▬ سزارین
▬ زنها حس میکنند و مردها فکر میکنند
▬ عادت های یک زوج خوشبخت

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تظاهرات هزاران بحرینی علیه طرح اتحاد با عربستان سعودی

جوان امروز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

تظاهرات هزاران بحرینی علیه طرح اتحاد با عربستان سعودی

 هزاران نفر از معترضان شیعه بحرینی، جمعه در اعتراض به طرح اتحاد میان بحرین و عربستان سعودی، در نزدیکی منامه تظاهرات کردند.اپوزیسیون بحرین و در راس آن جمعیت وفاق اسلامی که بزرگ‌ترین گروه شیعه در این کشور است، از معترضان برای برگزاری تظاهرات در روز جمعه با شعار «لبیک ‌ای وطن» در خیابان البدیع که روستاهای شیعه‌نشین حومه منامه را به هم وصل می‌کند، دعوت کرده بودند.
 
خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که جوانان دختران و پسران جوان در حالی که پرچم قرمز و سفید رنگ بحرین را بر دوش خود افکنده بودند، در تظاهرات جمعه شرکت کردند. آنها شعار می‌دادند «اتحاد را نمی‌پذیریم»، «بحرین برای فروش نیست» و «زمین برای مزایده نیست». برخی دیگر نیز شعارهای ضد حکومتی سر دادند.
 
وزارت کشور بحرین پیش از آن بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده بود که برگزار کنندگان تظاهرات قول داده‌اند، هیچ اهانتی به هیچ کدام از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صورت نگیرد.
 
از سویی، شیخ عیسی احمد قاسم که رهبر معنوی شیعیان بحرینی را بر عهده دارد، در خطبه نماز جمعه خود گفت: «ملت‌ها نه گله چهارپا هستند و نه گروه‌هایی از گوسفندان یا بز.» او همچنین نپذیرفتن اتحاد را حق بحرینی‌ها دانست.
 
او افزود: «اگر تعدادی از دولت‌های مرتبط با موضع اتحاد، اعتراض یا بیم‌های خود را نسبت به این موضوع ابراز کردند، چرا ملت‌ها حق نداشته باشند از نگرانی‌های خود سخن بگویند و نسبت به این اقدام اعتراض کنند. چرا به آنها حق اعتراض مسالمت‌آمیز در برابر طرح داده نمی‌شود و چرا می‌خواهند با زور این طرح را به آن‌ها تحمیل کنند؟»
 
شیخ عیسی خاطر نشان کرد: «این حق نه تنها از آن مردم بحرین است بلکه همه ملت‌های خلیج فارس هم حق اظهار نظر مستقل و آزادانه در این خصوص را دارند. آنها حق دارند موافق یا مخالف این اتحاد باشند. نظر موافق یا مخالف حکومت‌ها، حق ملت‌ها در اظهار نظر را به شکلی مستقل، آزادانه و به دور از هرگونه فشار، سلب نمی‌کند.»
 
شامگاه پنجشنبه هم شماری از روستاهای شیعه‌نشین بحرین شاهد درگیری میان نیروهای امنیتی و معترضان بود. این درگیری‌ها تا ساعات بامداد جمعه ادامه داشت. زنان و مردان معترض بحرینی در اعتراض‌های شبانه خود علیه طرح اتحاد میان عربستان سعودی و بحرین شعار دادند و خواستار آزادی چهره‌های معترض که در زندان‌ها به سر می‌برند هم شدند.
 
شیعیان بحرینی سال گذشته با خواست برپایی نظام پادشاهی مشروطه اقدام به برگزاری اعتراض‌های خیابانی کردند. دولت بحرین با کمک نیروهای نظامی عربستان سعودی، امارات متحده عربی و کویت، به حضور خیابانی معترضان پایان داد. معترضان اکنون یکی از اهداف طرح اتحاد را مقابله با خواسته‌هایشان می‌دانند. اکثریت ساکنان بحرین شیعه مذهب هستند اما خاندان آل خلیفه که از اقلیت سنی مذهب هستند، در این کشور حکم می‌رانند.
 
رهبران شش کشور عضو شورای همکار یخلیج فارس، دوشنبه گذشته در ریاض پایتخت عربستان سعودی، برای بررسی طرح تشکیل اتحادیه، گردهم آمده بودند. قرار شد تصمیم نهایی در این باره در نشست فوق‌العاده سران گرفته شود. خبرهایی هم از سوی مقام‌های بحرینی در باره احتمال ایجاد اتحاد میان عربستان سعودی و بحرین پیش از تشکیل اتحادیه، منتشر شده است.


نوشته شده در تاریخ شنبه 30 اردیبهشت 1391 توسط javan today

▬ المپیك لندن؛جدول توزیع مدال ها در پایان روز دوازدهم بازیهای المپیك 2012
▬ هشدار عربستان به اسرائیل در مورد مسیر حمله به ایران
▬ ۵ روش تقویت اعتماد به نفس
▬ کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!
▬ پیشنهاداتی برای مطالعه ی مفید قرآن
▬ در یک گاردن پارتی خانم ژولی پایش به سنگی خورد
▬ پدیده( دژا وو ) یا آشناپنداری
▬ اطلاعات مفید
▬ بهترین راه دفع سموم بدن
▬ سیاه چاله چیست؟
▬ ده سؤالی که خداوند از ما نمی پرسد!
▬ ایران: رتبه اول دنیا در جراحی بینی
▬ صلح همیشه زیباست+عکس
▬ پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست میكنن؟
▬ چگونه جذاب باشیم؟
▬ میزان فاصله ی قلب آدم ها و تن صدا
▬ لبخند، راز هوش اجتماعی
▬ چگونه یک سخنران جذاب باشیم؟
▬ چکیده ای از سخنان زیبا
▬ داستان آموزنده “چشمه و خشت”
▬ مگه اینجا مدرسه دولتی نیست !؟
▬ دلیلی برای دروغ گفتن
▬ NOBODY IS PERFECT هیچ کس کامل نیست
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۲)
▬ بعضی از اسباب ورود به بهشت در سنت نبوی قسمت (۳)

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چگونه رابطه میان خود و همسرمان را استحكام بخشیم؟

مرکز مشاوره افق

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

چگونه رابطه میان خود و همسرمان را استحكام بخشیم؟

ما در این جا تعدادی روش مفید را برای تقویت و بهبود روابط میان همسران پیشنهاد میكنیم. البته باید دانست كه حتماً نباید همه ی آن ها را با هم و در یك زمان به كار برد. شما میتوانید با توجه به ویژگیهای خود و همسرتان موارد مناسب را انتخاب كنید و در مواقع لزوم به كار برید :

1ـ رفتارهای مثبت همسرتان را تحسین كنید و او را به انجام هر چه بیش تر آن رفتارها ترغیب نمایید. به او بگویید كه چه قدر به وجودش افتخار میكنید و دوست دارید همواره در كنارش باشید .

2ـ وقتی همسرتان در حال صحبت كردن با شماست، به هیچ وجه حرفش را قطع نكنید. صبر كنید تا كاملاً حرفش تمام شود و بعد نظر خود را بیان كنید .

3ـ همسر خود را با انواع و اقسام خواستهها و دستوراتتان برده و اسیر خود نسازید. وقتی كاری از او میخواهید خودتان هم در عوض كاری برایش انجام دهید. دقت كنید كه این كار حتماً نباید مسئله ی مهمی باشد. شما هم می توانید با انجام كارهای كوچك و به ظاهر كم اهمیت و حرف هایی محبت آمیز او را شاد كنید و خستگی را از تنش بیرون آورید .

4ـ خیلی از مواقع ما با حرف ها و حركاتمان همسرمان را نسبت به خود عصبانی و ناراحت میكنیم. سعی كنید تا حد امكان از كارها و رفتارهایی كه سبب دلزدگی و ناراحتی همسرتان میشود بپرهیزید. حتی اگر به آن كارها علاقه دارید به خاطر همسر و زندگی مشترك تان آن ها را كنار بگذارید .

5ـ برای ایجاد صمیمیت بیش تر سعی كنید با هم كتابی انتخاب كنید و آن را به نوبت بخوانید. سپس در مورد آن با هم بحث و گفتگو نمایید. اگر اهل كتاب نیستید، میتوانید به جای آن با هم فیلمی را تماشا كنید و بعد دربارهاش حرف بزنید .

6 ـ در مورد روزهای اول آشناییتان و ویژگیهایی كه سبب شد نسبت به هم علاقمند شوید گفتگو نمایید. ولی دقت كنید كه اگر ویژگی های خوب ظاهر خود را پس از گذشت سال ها از دست دادهاید بهتر است در مورد آن ها حرفی نزنید. چرا كه هدف ما صحبت در مورد ویژگی های ظاهری و فیزیكی نیست. به جای آن سعی كنید آزادانه و صادقانه در مورد ویژگی های مثبت روحی و شخصیتی یک دیگر گفتگو نمایید .

7ـ زمانی در روز یا در هفته را فقط به خودتان دو نفر اختصاص دهید. مثلاً یك بعدازظهر با هم به پاركی بروید كه هیچ كس حتی فرزندانتان نتوانند مزاحمتان شوند و سعی كنید از این با هم بودن لذت ببرید .

8 ـ در آخر باز هم میگوییم: هیچ وقت احترام گذاردن نسبت به یک دیگر را فراموش نكنید. ( احترام به افكار، عقاید و دیدگاه های همسرتان باعث میشود او نیز چنین احساساتی را نسبت به شما پیدا كند. )

زن جوانی در سالن فرودگاه منتظر پروازش بود. چون هنوز چند ساعت به پروازش باقی مانده بود، تصمیم گرفت برای گذراندن وقت کتابی خریداری کند. او یک بسته بیسکوئیت نیز خرید و بر روی یک صندلی نشست و در آرامش شروع به خواندن کتاب کرد...

مردی در کنارش نشسته بود و داشت روزنامه می‌خواند. وقتی که او نخستین بیسکوئیت را به دهان گذاشت، متوجه شد که مرد هم یک بیسکوئیت برداشت و خورد.

او خیلی عصبانی شد ولی چیزی نگفت. پیش خود فکر کرد: «بهتر است ناراحت نشوم. شاید اشتباه کرده باشد.»

ولی این ماجرا تکرار شد. هر بار که او یک بیسکوئیت برمی‌داشت، آن مرد هم همین کار را می‌کرد. این کار او را حسابی عصبانی کرده بود ولی نمی‌خواست واکنش نشان دهد.

وقتی که تنها یک بیسکوئیت باقی مانده بود، پیش خود فکر کرد: «حالا ببینم این مرد بی‌ادب چه کار خواهد کرد؟»

مرد آخرین بیسکوئیت را نصف کرد و نصفش را خورد.

این دیگه خیلی پرروئی می‌خواست! او حسابی عصبانی شده بود.

در این هنگام بلندگوی فرودگاه اعلام کرد که زمان سوار شدن به هواپیماست. آن زن کتابش را بست، چیزهایش را جمع‌وجور کرد و با نگاه تندی که به مرد انداخت از آن‌جا دور شد و به سمت دروازه اعلام شده رفت.

وقتی داخل هواپیما روی صندلی‌اش نشست، دستش را داخل ساکش کرد تا عینکش را داخل ساک قرار دهد و ناگهان با کمال تعجب دید که جعبه بیسکوئیتش آنﺟاست، باز نشده و دست نخورده!

خیلی شرمنده شد! از خودش بدش آمد...

یادش رفته بود که بیسکوئیتی که خریده بود را داخل ساکش گذاشته بود.

آن مرد بیسکوئیت‌هایش را با او تقسیم کرده بود، بدون آن که عصبانی و برآشفته شده باشد...



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 20 بهمن 1388 توسط مدیر - اکبر مهدیلو

▬ چگونه همسری ایده آل باشیم؟
▬ 7 نوع متفاوت از عشق!
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 3
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 2
▬ توصیه هایی برای روز و شب قبل از کنکور و روز کنکور 1
▬ کنکوری ها- آیا تو یک ماه آخر میشه معجزه کرد؟
▬ کناب درمانی- تربیت فرزند- پدر و پسر
▬ کتاب درمانی- تربیت فرزند- 5 زبان عشق کودکان
▬ سال نو مبارک
▬ نظریاتی در باب عشق
▬ افزایش اعتماد به نفس
▬ علل و عوامل اضطراب امتحان
▬ اضطراب امتحان
▬ راز تداوم یک زندگی!
▬ چگونه آهسته آهسته عاشق شویم؟
▬ 20 راه برای مدیریت استرس
▬ ١٠ واقعیت درباره خواب دیدن
▬ دوستِ تو، خدا
▬ کنکوری های 91
▬ از همه چیز به اندازهﻱ کافی آرزو کنیم!

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خانمها: برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشید

آموزش جنسی زناشویی شاهو7

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

خانمها: برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشید

زمانی که رابطه شما با همسرتان قدری پایدارتر می شود، و زندگی مشترکتان را در کنار یکدیگر شروع می کنید با مشاهده ی کارهای رمانتیک از جانب آقا واقعاً هیجان زده می شوید، آیا اینطور نیست؟ ممکن است همسرتان در قبال شما کارهای رمانتیک بسیار زیادی را انجام دهد؛ به عنوان مثال برایتان گل هدیه بیاورد، یک جعبه شکلات برایتان بخرد و در یک شام رویایی برایتان شمع روشن کند. همه ی این عوامل دست به دست هم می دهند تا شما را بیش از پیش دوست داشته باشید. خوب درست است؛ اما چه اتفاقی می افتد زمانیکه همه این سورپرایزها بعد از مدت زمانی نزدیک به یک سال فروکش می کند؟ آقا خسته از سر کار به خانه باز می گردد و فوراً به خواب میرود. اصلاً متوجه نیست که شما هم وجود دارید! اما این مطلب می تواند یک پیام هشدار به شما باشد که بیش از پیش در کار های شخصی خودتان غوطه ور نشوید. این زمان موقعی است که شما باید با کارهایی که انجام می دهید، جذابیت جنسی خود را بیش از پیش افزایش دهید.

قدردان خود باشید

صبح وقتی که از خواب بلند می شوید، از اضافه وزن و وجود سلولیت در بدنتان شکایت نکنید. پیش از اینکه فعالیت های روزانه خود را شروع کنید، روبروی آینه بروید، به خودتان نگاهی بیندازید، و بگویید: "چقدر زیبا و جذابی!" آنقدر این کلمه را تکرار کنید تا به آرامش و راحتی دست پیدا کنید.

از او بخواهید تا برایتان برقصد        

خوب شاید نوبت به آن رسیده باشد که شما او را سوپرایز کنید. اتاق نشیمن خود را تبدیل به صحنه رقص کنید، نور را کاهش دهید و یک آهنگ ملایم بگذارید. از همسرتان بخواهید تا با شما برقصد، امکان ندارد او درخواست شما را نپذیرد به خصوص اگر لباس خواب زیبایی بر تن کرده باشید.

دکوراسیون اتاق خواب را تغییر دهید

شما می توانید با تغییراتی کوچکی در اتاق خواب فضای آن را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید شمع های معطر روشن کنید و یا از روتختی های قرمز رنگ استفاده کنید.

لباس زیر جذاب بپوشید

یکی از زیباترین لباس های زیری را که دارید انتخاب کنید و یک دقیقه قبل از اینکه همسرتان عازم رفتن به محل کارش شود، در مورد رنگ لباس و اینکه در بدنتان چگونه ایستاده، توضیح دهید. من به شما قول می دهم که او به محض تمام شدن کارهایش به سرعت به خانه باز خواهد گشت.

بدن خود را معطر نگه دارید

بوی بدن یکی از پر کشش ترین جاذبه های جنسی است که می تواند طرف مقابل را به سوی شما جذب کند. شما باید در تمام مواقع خودتان را تمیز و کاملاً تر و تازه نگه دارید. فراموش نکنید که بدن خود را بشویید و از خوشبو کننده ها استفاده کنید. میتوانید از خوشبو کننده هایی استفاده کنید که حاوی مواد محرک هستند. این امر بیش از پیش همسرتان را تحریک خواهد کرد.

او را صمیمانه نوازش کنید و پیام های تحریک کننده برایش بفرستید

چه باور کنید چه نه، باید بگویم که آقایون عاشق ناز و نوازش هستند. این به آن خاطر است که آقایون احساس می کنند که یک نوازش صمیمانه که نشئت گرفته از احساست باشد به آن معناست که شما دوستشان می دارید. به همین دلیل زمانیکه همسرتان در حال استراحت کردن روی مبل راحتی است، به او نزدیک شوید و دستتان را در موهایش بکشید. همچنین می توانید او را ماساژ دهید تا بیش از پیش به آرامش برسد.

همچنان خود را جذاب نگه دارید

موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید، چربی های روی بدنتان را پاک کنید، و بوی بد دهانتان را نیز از بین برید؛ چراکه این موارد موجب می شوند تا او از شما دور شود. شما باید به خوبی از بدن خود مراقبت کنید و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه دارید. اگر همیشه بدون آرایش هستید، بد نیست که هرزگاهی چند با یک آرایش ملایم اما در عین حال جذاب او را غافلگیر کنید.

او را به خیال و رویا ببرید

هیچ چیز بدی در مورد اوهام و رویا وجود ندارد. زمانیکه در حال معاشقه هستید میتوانید خیال پردازی کنید و از او بخواهید تا رویاهای شما را تبدیل به واقعیت کند. اگر او با درخواست شما موافق است، پس دیگر منتظر چه هستید؟

تناسب اندام سبب افزایش جاذبه جنسی است

این یک حقیقت است که یک بدن متناسب و سالم جاذبه جنسی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. البته منظور ما این نیست که باید ماهیچه های بزرگی در بدن خود پرورش دهید و خودتان را تبدیل به یک بدنساز کنید. زمانی که تناسب اندام داشته باشید، اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده، بدنتان راست می ایستد و زیباتر راه میروید. باید بدانید که بدن قرص و محکم خیلی جذاب تر از بدن گوشتی و شل است. زمانی که احساس کنید قوی، سالم و جذاب هستید، بهتر راه می روید و مردم هم متوجه این جذابیت و زیبایی شما خواهند شد.

اگر می خواهید که از اندامی جذاب و متناسب برخوردار شوید، باید در برنامه روزانه خود قدری حرکات بدنسازی و نرمش های ایروبیک را بگنجانید. همچنین باید نگرش خود را نسبت به غذاهایی که می خورید نیز تغییر دهید. غذا مانند سوخت بدن است و همه افراد باید غذا بخورند؛ اما هدف اصلی این است که افراد یاد بگیرند چگونه می توانند بدون حذف وعده های غذایی به درستی غذا بخورند.

به طور معمول خوب است که افراد هفته ای 5 مرتبه و هر بار به مدت 30 دقیقه فعالیت های ایروبیک و هوازی را انجام دهند. در کنار حرکات ایروبیک بد نیست به مدت 20 دقیقه نیز از نرمش های قدرتی بهره بگیرید و استقامت بدن خود را افزایش دهید.

به هر حال اگر در برنامه زندگی خود آداب صحیح غذا خوردن را یاد بگیرید، می توانید همواره بدن خود را در حالت تعادل نگه دارید. اگر از شکلات و سیب زمنی سرخ کرده پرهیز کنید، بدن شما به این شیوه زندگی عادت کرده و دیگر نیاز به خوردن آنها را در خود احساس نخواهید کرد. گهگاه می توانید تغییرات کوچکی را نیز در رژیم غذایی خود ایجاد نمایید. با اضافه کردن میوه به رژیم غذایی خود می توانید میان وعده های شیرین را حذف کنید. بعد سبزیجات را نیز به آن اضافه کنید و میزان وعده های غذایی را تا حد امکان کاهش دهید. باید حد معینی را برای هر وعده غذایی در نظر بگیرید. ممکن است به خوردن عادت کرده باشیم و به همین دلیل ممکن است که نتوانیم تشخیص دهیم یک وعده معمولی چه میزانی است.

به خاطر داشته باشید که یک بدن متناسب و سالم، خیلی جذاب تر است و برای اینکه بتوانید از نظر فیزیکی به تناسب برسید، باید چربی های بدن خود را از بین برده، جریان خون را در بدن خود به گردش بیندازید و حرکات استقامتی، و هوازی (ایروبیک) انجام داده و از رژیم غذایی سالمی استفاده کنید.

 



نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 خرداد 1390 توسط شاهو7

▬ این ۱۰ رفتار را در دوران نامزدی جدی بگیرید
▬ پول و ازدواج: آیا در ارتباطند؟
▬ چرا خانمها مانند آقایان، سریع عاشق نمی‌شوند
▬ بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن!
▬ اگر چند قلو دارید، حتماً بخوانید!
▬ اشتباهاتی كه در دوران نامزدی نباید مرتكب شوید
▬ نشانه مردی که مورد پسند خانمها قرار نمی گیرد
▬ حداقل و حداکثر دوران نامزدی چه مدت باید باشد؟
▬ 10 شیوه مدرن سوء استفاده مالی دختران از پسران
▬ تأثیرات مثبت دوران نامزدی
▬ در طول ارگا!سم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟
▬ دانلود کتاب آشفتگی جنسیتی اثر جودیت باتلر ترجمه امین قضایی
▬ رابطه جنسی در دوران نامزدی
▬ خانم ها همسرتان را برای همیشه عاشق خود کنید
▬ فرایند 6 مرحله‌ ای برای حل مشکلات زناشویی
▬ حقایق و باورهای غلط در مورد تمایلات جنسی
▬ علل خارش و سوزش واژن پس از رابطه ‌جنسی
▬ خانم ها، برای دوام زندگی مشترکتان باید زیبا شوید
▬ یار زندگی خود را در مقابل چشمانتان ظاهر کنید
▬ ملزومات به ار!گا!سم رسیدن زنان
▬ نکاتی درباره پدر شدن
▬ قاعدگی ، پریود ، عادت ماهانه
▬ چطور برای همسرتان فضایی رمانتیک ایجاد کنید
▬ پاسخ به سوالات شما (ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی)
▬ هیچوقت برای دوباره عاشق شدن دیر نیست
▬ 10 نشانه اینکه خانمی از شما خوشش نمی‌آید
▬ امشب لذتتان را چندبرابر کنید (مخصوص افراد متاهل)
▬ روش تربیت فرزندان در سنین مختلف
▬ خودخواهی در روابط زناشویی
▬ آخرین متدهای زیبایی برای خانم ها

نویسنده بازدید : 0 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

روابط زناشویی پس از زایمان

سایت اجتماعی پزشکی برای تمام بانوان عزیز

▬ بازگشت به آرشیو مطالب اخیر

روابط زناشویی پس از زایمان

برای بهبود روابط زناشویی پس از زایمان،به کار بستن نکات زیر مفید است.

ـ پس از زایمان در هر دو شیوه زایمان واژینال و سزارین بهتر است آمیزش تا 3-4 هفته به تاخیر بیفتد.

ـ آمیزش را تا قطع کامل خونریزی واژینال،برای پیشگیری از نفوذ باکتریها به محل قرار گیری جفت، به تعویق بیاندازید.

ـ برانگیختگی می تواند موجب ترشح شیر از پستانها شود بنابراین پیش از انجام فعالیت جنسی به نوزاد شیر داده ویا درحین آمیزش از کرست مناسب استفاده کنید.

ـ کمبود هورمون استروژن به دلیل عدم تخمک گذاری در زمان شیردهی در برخی خانمها، موجب خشکی واژن می شود. اگر نیازمند لغزنده شدن واژن هستید از کرمها و یا ژلهای لوبریکانت استفاده کنید.

ـ برای افزایش مرطوب شدن واژن، فعالیتهای پیش ازآمیزش و هم نوازی را طولانی تر کنید.

ـ می توانید تا مدتی از فعالیتهای صمیمانه مانند ماساژ و در آغوش گرفتن همسرتان به جای امیزش سود ببرید.

ـ تا 2 الی 3 هفته پس از زایمان ، از نشستن در وان خودداری کنید زیرا موجب انتشار باکتریهای سایر نقاط بدن به واژن می شود. به خاطر داشته باشید دوش گرفتن و حمام کردن حتی در روز اول پس از زایمان نیز منعی نداردو به دلیل افزایش تعریق پس از زایمان حتما توصیه می شود.

ـ توصیه می شود زنان زائو برای جلوگیری از بروز آمبولی هوا، تا توقف کامل خونریزی از آمیزش و قرار گرفتن در وضعیت سجده خودداری کنند..

ـ زوجها می توانند تا مدتی ازسایر فعالیتهای صمیمانه به جای آمیزش سود ببرند.

ـ برای افزایش لغزندگی واژن، طولانی تر شدن فعالیت جنسی پیش از آمیزش توصیه می شود.

ـ تمرین کگل برای پیشگیری از شلی عضلات کف لگن وتقویت عضلات پوبوکوکسیژیوس بلافاصله پس از زایمان، توصیه می شود در طی این تمرینها ، ابتدا خودتان را یکبار در طی ادرار کردن با حبس کردن نفس بگیرید تا جریان ادرارتان متوقف شود به این ترتیب عضلاتی را که موجب کنترل دفع ادرار و ورودی واژن می شود می شناسید. سپس بگذارید تا ادرارتان جریان پیدا کند. ولی در طول روز با منقبض و منبسط کردن این عضله، به میزان 20 تا 30 بار در هر نوبت ، این عضلات را تقویت کنید.

ـ چند روز پس از زایمان و سپس2 هفته بعد، با استفاده از یک لامپ قوی مانند چراغ مطالعه، وآیینه ناحیه پرینه و واژنتان را معاینه کنید تا از بهبود آن اطمینان پیدا کنید و در صورت هر مشکلی با پزشک یا ماما تماس بگیرید.

ـ به خاطر داشته باشید وضعیت جسمی و فعالیت جنسی شما پس از مدتی به وضعیت طبیعی باز خواهد گشت.

ـ در طول 24 ساعت شبانه روز از یک کرست مناسب استفاده کنید این کار را در اولین فرصت پس از زایمان انجام دهید تا از میزان پرخونی و احتقان پستانها کاسته شود. از همسرتان بخواهید تا فشار کمتری بر سینه های شما وارد کند بویژه در مواقعی که سینه ها بسیار حساس بوده و یا در طول شب که نوزاد بدون شیرخوردن برای مدت زیادی به خواب رفته است.

ـ سعی کنید واقع نگر باشید، یک برنامه مناسب برای زندگیتان تنظیم کنید و هر وقت بچه خوابید شما نیز استراحت کنید.

ـ در طی ساعات روز حداقل30دقیقه بخوابید ویا دراز کشیده و پاهایتان را به جای بلندی تکیه دهید.

ـ اگر دچار علایم افسردگی شده اید از دوستان و خانواده تان کمک بگیرید.

ـ به خاطر داشته باشید وقتی بچه را از شیر بگیرید، فعالیت جنسی شما به حالت عادی بازخواهدگشت.

ـ توصیه می شود بلافاصله قبل ازآمیزش ، شتابزده برای شیر دادن به کودک اقدام نکنید

ـ می توانید در طی فعالیت جنسی، کودک را در اتاقی دیگر ویا پشت یک پرده قرار دهید.

ـ می توانید در هنگام فعالیت جنسی، برای آرام کردن بچه و آرامش خودتان از یک موزیک ملایم استفاده کنید.

  دکتر میترا مولائی نژاد [ بهداشت باروری ]
نظر فراموش نشه


نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 1 تیر 1391 توسط فرشته

▬ کیست تخمدان به سراغ چه زنانی می آید؟
▬ یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین
▬ خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی
▬ عوارض خودارضایی (استمنا و استشها)
▬ اسراری درباره ارضای جنسی خانمها
▬ اهمیت پرده بکارت و انواع آن
▬ علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنان
▬ : روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت
▬ 10 دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت
▬ اسراری درباره ارضای جنسی خانمها
▬ ساختار پستان ها و چد نکته و روش در مورد پستانها
▬ سرطان‌ مهبل‌ یا وولو
▬ درمان کوچکی سایز سینه ها در خانم ها
▬ خود ارضایی در کودکان
▬ پریود، سیکل قاعدگی و خونریزیهای غیر طبیعی رحمی

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 126